TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ilość zażaleń na tanie linie lotnicze wzrosła o 96%

Niezadowoleni klienci przewoźników lotniczych składają do zrzeszeń konsumenckich skargi na niewłaściwe świadczenie usług. Najczęstszym zarzutem pod adresem linii są: zgubione bagaże, loty odwołane w ostatnim momencie, wielogodzinne opóźnienia lub przerwy w obsłudze lotów.


W 2006 roku do Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECC-Net) wpłynęło 2.979 zażaleń. Jest to 96% wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim, bo w 2005 wpłynęło 1.521 zażaleń. Dobrą wiadomością dla turystów jest to, iż 42% z prawie 3 tysięcy zażaleń zostało rozpatrzonych na korzyść konsumenta.

Podróżni skarżą się przede wszystkim na irlandzkich przewoźników, którzy stanowią 24% ogólnej liczby skarg. Na usługi tych linii wpłynęło aż o 181% więcej zażaleń w odniesieniu do 2005. Na następnym miejscu znalazły się linie hiszpańskie (17% ogólnej liczby, o 200% więcej w stosunku rocznym). Skargi przeciwko angielskim tanim liniom lotniczym znajdują się na trzecim miejscu pod względem ilości. Tuż za angielskimi przewoźnikami uplasowały się tanie linie włoskie.










Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ilość zażaleń na tanie linie lotnicze zażalenia skargi Europejskie Centrum Konsumenckie ECC-Net przewoźników lotniczych zażalenie zazalenia do biura podróży linii w skarga aegean angielski zazalenie po angielsku hotelu




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję