Nowy Dyrektor Sprzedaży easyJet
Tanie linie lotnicze easyJet mają nowego Regionalnego Dyrektora Sprzedaży - Johna Kohlsaata. Będzie on odpowiedzialny za rynek Niemiec, Europy Wschodniej (Czechy, Słowacja, Polska), Krajów Bałtyckich oraz Danii. Stanowisko regionalnego dyrektora sprzedaży zostało utworzone w ślad za przeprowadzoną ostatnio restrukturyzacją w easyJet.
John Kohlsaat - nowy Regionalny Dyrektor Sprzedaży ma 42 lata. Jest absolwentem Wydziału Reklamy i Marketingu hamburskiego Instytutu Przemysłu i Badań Marketingowych. W 1991 roku uzyskał dyplom MBA na Uniwersytecie w Hamburgu.
Karierę zawodową rozpoczął jako asystent menadżera produktu w firmie Hans Schwarzkopf. W ciągu kolejnych trzech lat awansował na stanowisko menadżera produktu, odpowiedzialnego za takie marki, jak: Bac, Dane, Kaloderma, Pilca i Vionell.
W 1995 roku Kohlsaat przeszedł na równorzędne stanowisko w Apollinaris & Schweppes GmbH & Co, gdzie zajmował się rozwojem nowych produktów oraz był odpowiedzialny za odświeżenie wizerunku napojów Schweppes.
Dziesięć lat temu rozpoczął karierę w branży tytoniowej. W Rothmans Cigaretten GmbH zajmował się promocją papierosów marki Lord oraz Winfield. Rozwijał, i z sukcesem wdrażał strategie wprowadzania na rynek nowych marek, sponsoringu i projektów internetowych. Odpowiadał za produkty na poziomie regionalnym, głównie na rynku Europy i Azji. W 2001 roku, w wyniku połączenia Rothmans Cigaretten GmbH i British-American Tobacco, objął stanowisko Senior International Brand Manager dla marki Kent w centali BAT w Londynie. W 2003 roku Kohlsaat wrócił do biura w Hamburgu i zajął się między innymi markami Lucky Strike, Dunhill oraz wprowadzeniem na rynek nowych produktów.
W easyJet John Kohlsaat pracuje od maja 2005 roku. Jako dyrektor niemieckiego oddziału był odpowiedzialny za rozwój i sukcesy firmy: wprowadzenie easyJet na rynek niemiecki, wdrożenie nowych pomysłów i rozwiązań.
Od lutego 2006 r., już jako Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Kohlsaat odpowiada również za kraje Europy Wschodniej (Czechy, Słowację i Polskę) kraje Bałtyckie oraz Danię.
Komentarze
Tagi:
Dział zmiana danych firm:
Więcej Polaków odwiedza Skanię. Jak duży
Sieć kawiarni zmienia
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Wspólna promocja Gdańska, Gdyni i Sopotu
Zaczynają się wakacyjne kontrole autokarów
Nagrody dla bieszczadzkich restauracji
PIT wiedział wcześniej o złej kondycji Ateny Travel
Travolution: nagroda dla easyJet za najlepszą stronę internetową
Włochy na miesiąc przywracają kontrole graniczne
Kielce: powstanie czterogwiazdkowy hotel z panoramą na góry świętokrzyskie
Egipt: udaremniono zamach terrorystyczny na izraelskich turystów
Lotnisko w Gdańsku rośnie w siłę
Kraków: koniec remontu południowej obwodnicy w ciągu autostrady A4
Mazury - Niemcy okradli polskiego turystę
Promocja turystyczna Polski a fundusze MGPiPS
LOT: konkurs na obsługę reklamową i dom medialny roztrzygnięty
Śmiertelny wirus w pomorskich hotelach
Pomorskie: kolejny przypadek okradania restauratorów
Córki posła wyłudziły pieniądze na budowę pensjonatu?
Warszawa - Budapeszt z Malev na bilecie elektronicznym
11 edycja Międzynarodowego Festiwalu Filmów Turystycznych Tour Film
Litwa: hotele i restauracje protestują przeciwko polityce podatkowej
Singapore Airlines posiadaczem nowoczesnego Airbusa A380