TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

LOT: konkurs na obsługę reklamową i dom medialny roztrzygnięty

Polskie Linie Lotnicze LOT po przeprowadzeniu konkursu na obsługę reklamowa zdecydowały się na wybór agencji McCann Erickson.


- Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku przewozów lotniczych innowacyjna komunikacja marketingowa odgrywa ogromną rolę. Jesteśmy przekonani, że rozpoczynająca się współpraca z nową agencją oraz domem mediowym zapewni nowoczesne rozwiązania promocyjne i reklamowe - powiedziała Dorota Haller, Dyrektor Biura Marketingu, Produktu i PR PLL LOT.

LOT kierował się głownie innowacyjny podejściem do komunikacji marketingowej przy optymalizacji kosztów. Do udziału w konkursie zaproszono także: Grupa 66 Ogilvy (obsługująca LOT od wielu lat), G7, McCann Erickson, Upstairs Young & Rubicam, Scholz & Friends, DDB. Dwie ostatnie agencje nie skorzystały z udziału w konkursie.

Natomiast w konkursie na dom mediowy uczestniczyły Zenithmedia, Media Direction OMD, Universal McCann i MindShare. Tu wygrał dom mediowy Universal McCann.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
LOT Polskie Linie Lotnicze konkurs obsługa reklamowa dom mediowy Zenithmedia Media Direction OMD Universal McCann i MindShare Grupa 66 Ogilvy G7 McCann Erickson Upstairs Young & Rubicam Scholz & Friends DDB innowacyjna komunikacja marketingowa medialny www.wizzar agencja na




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję