LogosTour w kolonialnym stylu
LogosTour odnawia swój wizerunek. Zmiany obejmują ofertę, promocję i marketing, a także wygląd placówek oraz trzygwiazdkowego hotelu Logos w Krakowie. Relaunch marki jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów.
- Kto nie idzie do przodu, ten się cofa, mówi przysłowie, więc my ciągle poszukujemy i proponujemy coś nowego - mówi Teresa Górecka, prezes LogosTour - W tym roku postanowiliśmy nie poprzestać na rozszerzania kierunków i dokładaniu atrakcji na naszych wycieczkach, ale przygotować coś zupełnie nowego. Odmienić wizerunek naszych biur oraz stworzyć dodatkową ofertę dla najbardziej wymagających klientów, chcących połączyć poznawanie świata z najwyższym standardem podróżowania i wypoczynku.
W ramach nowego wizerunku, metamorfozę przeszedł trzygwiazdkowy hotel Logos w Krakowie. Przemianie uległ wystrój, hotelowe akcesoria i materiały reklamowe, ale także oferta hotelu. Pojawiły się nowe promocje i oferty - "Romantyczny weekend dla dwojga", "Sylwestrowa Noc", oferta "Dla Rodzin z Dziećmi" i wiele innych. Zmieniły się także wygląd, charakter i menu restauracji, zatrudniono nowego dyrektora i szefa kuchni. Zmiany wprowadzono także w placówkach w: Olsztynie, Krakowie, Wrocławiu i Białymstoku.
W Białymstoku otwarto nowe, zgodne z odmienioną koncepcją, biuro sprzedaży. Przygotowywane jest odnowienie wizerunku pozostałych oddziałów. W efekcie wszystkie placówki będą posiadały spójny, wykończony wystrój: funkcjonalny, elegancki, nawiązujący do podróży i egzotyki. Naturalne kolory, kolonialne meble i rękodzieła z dalekich krajów tworzą globtroterską atmosferę.
Zapowiedź egzotycznej przygody turyści będą mieli także gdy wezmą do rąk najnowszy katalog egzotyczny LogosTour. Stanowi on ważny element wizerunku biura.
Odpowiedzią na oczekiwania klientów jest także dodatkowa nowa oferta turystyczna biura. W 2011 roku LogosTour wprowadza innowacyjną kategorię - "Podróże dla konesera". To klasa premium wśród propozycji podróżniczych. Głównymi wartościami tej oferty są jakość i ekskluzywny charakter. Klientami tego segmentu wyjazdów są osoby z grupy VIP. Oferta zawiera bogaty program oraz obfituje w wiele elitarnych atrakcji.
W katalogu na sezon 2011 w tej kategorii znalazły się m.in.: USA - Nowy Jork, wycieczka, która poza zwiedzaniem najpopularniejszych zabytków przewiduje m.in.: musical na Broadwayu, koncert w Metropolitan Opera, wieczór baletowy w Lincoln Center czy rejs rzeką Hudson w świetle zapalających się neonów, podróż do Japonii - gdzie odwiedza się teatr Kabuki, jeździ ekspresem Shinkansen, ogląda zawody Sumo, zażywa kąpieli w gorących źródłach czy nocuje w klasztorze buddyjskim.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Starsze aktualności:
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
eSky chwali się tańszymi
Turystyka głównym filarem
Wakacje w Polsce - gdzie i za
Kiwi.com wyda 70000 EUR na promocję taniego
Pomimo problemów Polacy chcą
Internetowe biura podróży zobowiązują się do lepszego informowania o prawach
Coraz więcej tanich lotów, konsolidacje
Podczas Sylwestra we Francji spalono co najmniej 425 samochodów!
Rainbow Tours działa już z zasadami ISO 9001
Niektórzy pasażerowie Centralwings nadal nie są poinformowani o odwołaniu lotów
Koniec schroniska na Hali Miziowej
Bezpośrednio z Krakowa do Madrytu polecą linie Air Nostrum
Polskie pensje - znów w restauracjach i obiektach najsłabiej!
Mgła odpuszcza? Ruch na lotniskach powoli powraca do normy..
Branża turystyczna na nartach w Bukowinie Tatrzańskiej
W Proszowicach autobusy PKS będą miały miejsca parkingowe na placu targowym?
Słabe wyniki portu w Pyrzowicach
Odbyła się Rada Hoteli Fundacji PPH&R
MSZ i właściciele biur próbują odzyskać zagranicznych turystów
Ibiza: ecstasy pobudza turystów do nowych rozrywek
Rzeszów: luksusowy Hotel Grand już przyjmuje gości
Alfa Star zabrało na tegoroczne wakacje już 100 tys. turystów
Brak faktur za rezerwacje z Expedii - hotels.com