TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Biznesowy majstersztyk

Tak można oceniać tegoroczny jarmark dominikański w Gdańsku.


W tym roku miastu udało się przekonać do współpracy przy organizacji festiwalu jeden z najsilniej kojarzonych z Gdańskiem symboli miasta - klasztor Dominikanów.

A pracowici ojcowie w białych habitach zrobili naprawdę świetną robotę - właściwie wszystkie inicjatywy Dominikanów zakończyły się ogromnym sukcesem - zarówno I Morski Odpust Świętego Dominika, jak i festiwal na przyklasztornym placu, na którym obok konsumpcji domowej roboty potraw obejrzeć można było filmy w kinie pod niebem. O jarmarku zarówno Gdańszczanie jak i turyści mówią w samych superlatywach, używając samych "naj" - najdłuższa w historii impreza plenerowa, z najliczniejszą liczbą wydarzeń towarzyszących, największą grupą turystów, która zostawiła przy tym najpokaźniejszą od lat sumę pieniędzy i to w najróżniejszej walucie.

Najciekawsze w całej organizacji jarmarku jest fakt, iż Dominikanie wszystko zorganizowali za darmo. Wzięli tylko tyle, aby "wyjść "na zero". Miasto i Międzynarodowe Targi Gdańskie dało na jarmark dokładnie tyle, ile było konieczne, aby impreza się odbyła.

Podsumowując, godne podziwu przedsięwzięcie marketingowe miasta Gdańsk i Dominikanów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
jarmark dominikański w Gdańsku klasztor Dominikanów Gdańsk dominikanie Morski Odpust Świętego Dominika festiwal wystawa wystawcy turystyka impreza plenerowa turystyczna Międzynarodowe Targi Gdańskie dominikanski Gdansku 2006




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję