Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Odbyła się Rada Hoteli Fundacji PPH&R
W dniach od 6 do 7 listopada 2009 w Hotelu Klimek w Muszynie odbyła się jesienna Rada Hoteli Fundacji PPH. W czasie jej trwania do grona prestiżowych hoteli dołączyły następujące obiekty:
- Hotel Słoneczny Młyn**** w Bydgoszczy,
- Hotel Bryza*** w Juracie,
- Hotel Tęczowy Młyn*** w Kielcach.
W związku z tym potencjał noclegowy Grupy wzrósł o 280 luksusowo wyposażonych, komfortowych pokoi.
Jednym z punktów obrad była prezentacja wyników piątej edycji Konkursu Jakości Usług PPH&R, przeprowadzanego raz na dwa lata. Tym razem najlepszy wynik osiągnął Hotel Warszawianka Wellness & SPA z Jachranki, przejmując Perłę Hoteli PPH&R z rąk laureata poprzedniej edycji - Hotelu Vivaldi z Poznania. Ilość punktów uzyskana przez poszczególne hotele w tegorocznym Konkursie była w ogólnej ocenie wyższa niż przed dwoma laty. Także hotele plasujące się na końcu listy rankingowej uzyskały większą ilość punków niż regulaminowe minimum, co wskazuje na wyrównywanie się poziomu i dalszą poprawę jakości obsługi Gości w hotelach PPH&R.
W trakcie obrad zaprezentowana została analiza efektywności wprowadzonego rok wcześniej nowego systemu rezerwacyjnego on-line wraz z nowym portalEM. Po dziesięciu miesiącach działania systemu Upper ilość rezerwacji wzrosła o ponad 300%, a ich wartość o ponad 410%. Wynik ten, biorąc zwłaszcza pod uwagę panujący kryzys na rynku, jest zadowalający. Przewidywane się dalsze zdynamizowanie sprzedaży w efekcie lepszego wykorzystania systemu Upper, po dodatkowym przeszkoleniu personelu hotelowego w zakresie obsługi nowej wersji systemu - Upper Booking Engine 2.0, która zawiera wiele udogodnień, w tym również dla segmentu corpo.
Rada Hoteli zdecydowała również o modyfikacji logotypu Programu Marketingowego PPH&R zwiększającej jego wyrazistość i atrakcyjność wizualną.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Norwegian w 2007 roku podwoił liczbę obsłużonych pasażerów
Kobiety są adresatem kampanii reklamowej Tajlandzkiego Biura Turystyki
W Bagdadzie zaatakowano kompleks hoteli
Pierwsza turystka poleciała w kosmos!
Ryanair wezwał polski rząd do interwencji w sprawie podwyżek wprowadzonych przez PAŻP
Z Krakowa do Zakopanego fasiągiem
W Moskwie otwarto Muzeum Rosyjskiej Wódki
Sezon kąpielowy rozpoczęty na gdańskich Stogach
Transwojewódzki szlak rowerowy Lwów-Berlin
Rezidor otwiera czwarty hotel w Turcji
W sklepach Tchibo będą sprzedawane... wycieczki
Zmiany rozkładu pociągów w Wielkopolsce
Politechnika Rzeszowska chce szkolić mechaników lotniczych
Gołębiewski powstaje niezgodnie z przepisami?
Ryanair tnie swoją siatkę połączeń z polskich lotnisk
SAS: awarie samolotów; odwołane 60 połączeń