Subskrypcja





Szukaj







Aktualności dnia

Szarm el Szejk po zamachach - uciekają turyści i pracownicy hoteli

Aktualności: wszystkie

Egipski kurort Szarm el Szejk, w którym trzej samobójcy zabili nocy z piątku na sobotę 88 osób, pustoszeje.


Szarm el Szejk to jeden z największych egipskich kurortów. Posiada 36 tys. miejsc hotelowych, drugie tyle w budowie. Po sobotnich wydarzeniach z miasta zaczęli uciekać turyści. Wyjechało wtedy 6,5 tys. osób, przyjechało zaledwie 3 tys. (3,5 tysiąca zrezygnowało, albo zmieniło termin!).

Kierownik jednego z hoteli mówi, iż 30% obecnie przebywających w obiekcie gości wyjeżdża wcześniej. Ten sam hotelarz spodziewa się 70% rezygnacji w najbliższych tygodniach. - Uciekają nie tylko goście, ale nawet, po raz pierwszy w historii, pracownicy. Jeszcze w sobotę wyjechało od nas jedenastu włoskich muzyków - mówi kierownik.

Atmosfera w Szarm el Szejk nie jest ciekawa. Po zamachach hotelarze zalecili wszystkim, by iść na plażę, bo tam jest najbezpieczniej. Dlatego wielu turystów spędziło dzień i noc właśnie tam, koczując lub śpiąc, zależnie od stanu nerwów. Od sobotniego ranka w mieście panuje grobowa atmosfera. Na chodnikach nadal są plamy krwi, a w hotelach widać popękane w wyniku wybuchów bomb ściany. W mieście policja rozstawiła blokady drogowe i przeszukuje samochody.

Dlatego część turystów wyjechała do domów. Reszta - Ci, którym touroperatorzy nie umożliwili wcześniejszego powrotu - czekają, często dla bezpieczeństwa przeniesieni do innych hoteli na obrzeżach Szarm el Szejk, gdzie jest lepiej, i niektórzy turyści zachowują się jakby nie wiedzieli, że coś się stało. Bawią się, śmieją, mają normalne wakacje.




Komentarze


(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(podaj jeśli chcesz być powiadamiany o nowych wypowiedziach w tym wątku, Twój e-mail nie jest ujawniany publicznie, ani nikomu udostępniany)


Tagi:


Komentarze:

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2011-06-01 20:25 148.81.254.*]
Czy to biuro jest w ogóle od czegoś ubezpieczone? odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2012-02-09 22:49 178.235.145.*]
Tylko nie OPAL TRAVEL, wszystko jest pięknie do wyjazdu, potem klient jest lekceważony. Fatalny wyjazd na Sri Lankę, niekompetentny pilot, arogancki, bez jako takiej znajomości języka polskiego odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2011-03-14 22:25 83.31.192.*]
Wykupiłam wyjazd do Japoni - po ostatnich wydarzeniach skontaktowalam sie z biurem Logos co do wyjazdu . Jakiez było moje zdziwienie kiedy usłyszałam , biuro nie ma zadnych propozycji zastępczych i nie odda mi zadnych pieniędzy- zaplacilam prawie 10 tys. - bo nie jest ubezpieczone od wypadków losowych - czyli kataklizmu ktory nawiedził Japonie . Pracownicy nie byli przygotowani do zadnej konkretnej rozmowy ze mna cały czas odsyłali mnie do prezes biura . To biuro tez polecili mi znajomi , ale widocznie nie mieli zadnych nieprzewidzianych przygód . Prawde powiedziawszy nie wiem co mam zrobic aby odzyskac pieniądze. odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2011-06-01 20:23 148.81.254.*]
Bardzo proszę o informacje na temat Logos Travel Marek Śliwka odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2011-03-05 20:21 79.186.135.*]
ludzie,czytajcie ze zrozumieniem!baba pyta o konkretne biuro podróży,a wy tu jej z grecosem i rudnikiem i innymi pierdołami wyjeżdżacie!kali rozumieć o co chodzi?
a propos-logos travel to jedno z niewielu naprawdę profesjonalnych biur w polsce.
pilot
odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2011-02-23 21:37 193.59.72.*]
Polecam biuro podróży GRECOS. Ja byłam z mężema 2 razy, w Grecji, na Krecie i na Majorce. W każdym przypadku oferta zgodna z katalogiem. Rożnorodna oferta, bez żadnych niespodzianek. Było fajnie, wypoczelam i w tym roku prawdopodobnie znow skorzytam z ich usług. Beata odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2011-02-22 13:35 193.151.114.*]
Dokładnie byleby nie Rudnik Tumay.Wszystko na początku zapowiadało wspaniałą podróż lecz szybko zmieniło się w koszmar.Dotyczy ekipy 24: pani pilot zamknęła toaletę już w Szwajcarii tak więc z dzieckiem musiałam wysiąść na siusiu pod krzaczek, zreflektowała się jednak i toaletę otworzyła. Później pan kierowca nie wiedzieć czemu w dzień i do tego wiedział, że podróżują dzieci włączył krwawy horror.Po zwróceniu uwagi horror został wyłączony. Na dwie godziny przed zakończeniem kursu do Katowic toaleta została całkowicie zamknięta dla pasażerów całe szczęście, że moje dziecko było tak zdyscyplinowane i zwracało na pięć min przed zamknięciem toalety.A jeśli chodzi o ekipę 23, z którą miałam "przyjemność" jechać do Łodzi to zgadzam się z Elą tylko dodam jeszcze, że ekipa zabroniła mi wysiąść na 3 min z autokaru żeby moje dziecko zaczerpnęło świeżego powietrza w autobusie było duszno! A co do bezpiecznej jazdy ooo zgrozo dwa razy przejechane czerwone światło do tego zapomnieli przeliczyć pasażerów i w Piotrkowie ruszyli bez jednego pana całe szczęście że pan szybko umiał biegać i dogonił autobus. Również jechałam pierwszy raz z tym przewoźnikiem ale nigdy więcej się nie odważę. odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2011-02-22 13:34 193.151.114.*]
Wszystko na początku zapowiadało wspaniałą podróż lecz szybko zmieniło się w koszmar.Dotyczy ekipy 24: pani pilot zamknęła toaletę już w Szwajcarii tak więc z dzieckiem musiałam wysiąść na siusiu pod krzaczek, zreflektowała się jednak i toaletę otworzyła. Później pan kierowca nie wiedzieć czemu w dzień i do tego wiedział, że podróżują dzieci włączył krwawy horror.Po zwróceniu uwagi horror został wyłączony. Na dwie godziny przed zakończeniem kursu do Katowic toaleta została całkowicie zamknięta dla pasażerów całe szczęście, że moje dziecko było tak zdyscyplinowane i zwracało na pięć min przed zamknięciem toalety.A jeśli chodzi o ekipę 23, z którą miałam "przyjemność" jechać do Łodzi to zgadzam się z przedmówczynią tylko dodam jeszcze, że ekipa zabroniła mi wysiąść na 3 min z autokaru żeby moje dziecko zaczerpnęło świeżego powietrza w autobusie było duszno! A co do bezpiecznej jazdy ooo zgrozo dwa razy przejechane czerwone światło do tego zapomnieli przeliczyć pasażerów i w Piotrkowie ruszyli bez jednego pana całe szczęście że pan szybko umiał biegać i dogonił autobus. Również jechałam pierwszy raz z tym przewoźnikiem ale nigdy więcej się nie odważę. odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2011-02-15 23:58 188.146.96.*]
Byleby nie RUDNIK TUMAY...14-15.02.2011Z początku wszystko wskazywało na piękną podróż-przewoźnik przyjechał pół godziny wcześniej:-)))ale to było jedyna pozytywna rzeczą...wszystko zaczęło się od zabraniania korzystania z toalety,co zakończyło się definitywnym zamknięciem wc.Wszystko byłoby zrozumiałe jakby szanowny Pan kierowca zgodził się na wyjście pasażerów do toalety podczas gdy sam palił papierosa przed autobusem-ale to wszystko jest niczym w porównaniu do...jeżdzenia bez celu w kółko!!!Półtorej godziny po Katowicach i żadnego nowego pasażera,ani żadnej przesiadki.Myślałam z początku,no fakt zdarza się,ale moje oczekiwania przeszło zachowanie kierowcy,który jadąc przez Piotrków Tryb.(wysiadała tam jedna osoba)pojechał do Tomaszowa Maz.(wysiadały tam trzy osoby) i z powrotem kierując sie do następnego miejsca docelowego wrócił sie tą samą trasą nadkładając prawie70 kilometrów(!!!),gdzie przy aktualnej modernizacji drogi Tomaszów Mazowiecki Częstochowa są przewężenia drogi przez które powstają gigantyczne korki.Wszystko bym zrozumiała jakby kierowca na moje pytanie dlaczego nie możemy pojechać drogą 'żółtą' na miejscowość Ujazd odpowiedział grzecznie,a nie kłamał w żywe oczy,że nie maja licencji(!!!)co jest oczywiście absurdem,bo od razu po zaistniałej sytuacji zadzwoniłam do biura przewoźnika z pytaniem o stan faktyczny posiadanych uprawnień i....jak się okazało nie musiał nadkładać kilometrów,a także wydłużać już opóźnionej drogi o ponad 3 godziny .Ogólnie brak kompetencji kierowców,jakby Przewoźnik wyrwał ich skądś i za groźbą musieliby pracować.Dotyczy to przede wszystkim panów kierowców z trasy Katowice-Łódź(Szwajcaria-Polska,autobus nr.23) z godziny 12.30 planowanego(!!!czytaj godz.przyjazdu 16.43!!!).
Nadomiar tego pierwszy raz jechałam z tym przewoźnikiem...i więcej nie chcę.
Także z przykrością,ale nikomu nie polecam chyba,że ktoś lubi być poniżany i traktowany za własne pieniądze jak przysłowiowe gó**o. To tak w skrócie i bez większych szczegółów.
odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2011-02-15 23:57 188.146.96.*]
Byleby nie RUDNIK TUMAY...14-15.02.2011Z początku wszystko wskazywało na piękną podróż-przewoźnik przyjechał pół godziny wcześniej:-)))ale to było jedyna pozytywna rzeczą...wszystko zaczęło się od zabraniania korzystania z toalety,co zakończyło się definitywnym zamknięciem wc.Wszystko byłoby zrozumiałe jakby szanowny Pan kierowca zgodził się na wyjście pasażerów do toalety podczas gdy sam palił papierosa przed autobusem-ale to wszystko jest niczym w porównaniu do...jeżdzenia bez celu w kółko!!!Półtorej godziny po Katowicach i żadnego nowego pasażera,ani żadnej przesiadki.Myślałam z początku,no fakt zdarza się,ale moje oczekiwania przeszło zachowanie kierowcy,który jadąc przez Piotrków Tryb.(wysiadała tam jedna osoba)pojechał do Tomaszowa Maz.(wysiadały tam trzy osoby) i z powrotem kierując sie do następnego miejsca docelowego wrócił sie tą samą trasą nadkładając prawie70 kilometrów(!!!),gdzie przy aktualnej modernizacji drogi Tomaszów Mazowiecki Częstochowa są przewężenia drogi przez które powstają gigantyczne korki.Wszystko bym zrozumiała jakby kierowca na moje pytanie dlaczego nie możemy pojechać drogą 'żółtą' na miejscowość Ujazd odpowiedział grzecznie,a nie kłamał w żywe oczy,że nie maja licencji(!!!)co jest oczywiście absurdem,bo od razu po zaistniałej sytuacji zadzwoniłam do biura przewoźnika z pytaniem o stan faktyczny posiadanych uprawnień i....jak się okazało nie musiał nadkładać kilometrów,a także wydłużać już opóźnionej drogi o ponad 3 godziny .Ogólnie brak kompetencji kierowców,jakby Przewoźnik wyrwał ich skądś i za groźbą musieliby pracować.Dotyczy to przede wszystkim panów kierowców z trasy Katowice-Łódź(Szwajcaria-Polska,autobus nr.23) z godziny 12.30 planowanego(!!!czytaj godz.przyjazdu 16.43!!!).
Nadomiar tego pierwszy raz jechałam z tym przewoźnikiem...i więcej nie chcę.
Także z przykrością,ale nikomu nie polecam chyba,że ktoś lubi być poniżany i traktowany za własne pieniądze jak przysłowiowe gó**o. To tak w skrócie i bez większych szczegółów.
odpowiedz »

nie jedźcie z biurem Tourist z Poznania!!! [2011-02-15 08:13 213.156.117.*]
Jeśli chcecie wycieczkę za 2000zł wciskają Ci za 2500 (bo lepszy hotel a w tej tańszej opcji dużo gorszy itd a to nieprawda, sprawdzałam w internecie!). Właścicielka biura jest bardzo nadętą osobą, wciska Ci wyjazd (nie chce ci dać nawet kilku dni do namysłu)-"bo jutro tej opcji nie będzie". Nie można u nich płacić kartą, mimo iż na drzwiach mają naklejki że można, czyli biegasz szukając banku lub bankomatu po całym osiedlu!!
Ogólnie nie polecam-wolę iść sobie do lepszego biura, gdzie nikt nie będzie mi wciskał "na chama" wyjazdu i gdzie zapłacę kartą!!!
Swoją drogą na ulotkach reklamowali się że mają w swojej ofercie Triadę a jej nie mają... Dziwną tam mają politykę...
odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży [2010-04-27 08:41 95.41.244.*]
Jak dla mnie rzetelnym touroperatorem jest Itaka. Biuro specjalizuje się w organizacji wielu imprez wypoczynkowych oraz objazdowych. Profesjonalne podejście do sprawy i fachowa obsługa to według mnie najważniejsze ich atuty. Gorąco polecam, Agnieszka odpowiedz »

Odradzam Itakę [2010-08-13 15:09 95.50.52.*]
Objazdówka z nimi to naciągactwo. Byłam z nimi we wschodniej Turcji. Pilotka na turystach zarabiała na boku organizując dodatkowe wycieczki fakultatywne (piekielnie drogie), o którym Itaka nic nie wiedziała - na czym cierpiał standardowy program. Codziennie w hotelu byliśmy juz ok. g. 17, zwiedzająca danego dnia tylko 1 obiekt i to po łepkach, po czym 2-2,5 godziny czekaliśmy do kolacji. Bezsensu. odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2010-02-17 19:53 83.17.17.*]
Witam, Polecam porzadne biuro Prestige Holidays and tours z krakowa, byłam z nimi na wycieczce argentyna chile z wyspa wielkanocna, merytoryczny majsersztyk. bardzo fajnie, Katarzyna, siemianowice odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2010-02-19 12:10 83.18.200.*]
Witam! Ja polecam osobiście biuro podróży Sports Tourist. Byłam z nimi w Tunezji w Sousee. Wspaniała organizacja, bez oszustw. Naprawde szczerze polecam http://www.sports-tourist.com.pl odpowiedz »

AKholiday [2010-01-26 14:18 95.40.72.*]
Bardzo dobrym i wartym polecenia biurem podróży jest AKholiday w poznaniu.Naprawdę znają się na wszystkim i potrafią wszystko załatwić. odpowiedz »

AKholiday [2010-01-28 16:46 83.16.24.*]
Jeśli szukacie rzetelnego biura podróży to polecam Rudnik Tumay. Jechałam z nimi ostatnio do Włoch i jestem zadowolona. Pilotki i kierowcy bardzo mili.gorące napoje serwowane praktycznie caly czas i gratisowy posilek. odpowiedz »

AKholiday [2010-02-15 22:33 83.21.105.*]
Akholiday w Luboniu koło Poznania to doskonałe i warte polecenia biuro podróży! Mają doskonałe oferty z Polski i jeszcze lepsze przedstawicielstwo niemieckich touroperatorów!!!! Gorąco polecam do kontaktu z nimi!!! www.akholiday.pl odpowiedz »

GLobnet [2010-04-25 02:15 94.75.121.*]
Jesli idzie to indie to wedlug mnie nie ma lepszego pomyslu niz: http://www.indienepal.pl/index.html odpowiedz »

AKholiday [2010-02-15 22:35 83.21.105.*]
Byłem z AKholiday i z całą pewnością polecam to biuro!!! Lepszych ofert nie znajdziecie odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2010-01-22 11:08 62.87.236.*]
Przed wyjazdem najlepiej wejść na kilka for i sprawdzić co inni piszą o danym biurze. Ja często korzystam ze strony: www.oceniacz.pl odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2010-01-21 09:51 83.19.0.*]
My tez bylismy na przełomie roku w Tajlandi Malezji i Singapurze z Logos Śliwka. Popieram opinię kolezanki która napisała prawdę. Program na 5-6 godzin, obwozili nas po miejscach gdzi emozna pamiatki kupowac. przewodnich nie uchwytny, bez wiedzy. Pomimo ze wczesniej był juz na tej trasie chwilami nei pamiętał gdzi ejedzie i ile czasu zajmie przejazd ( 150 km chciał np. w pół godziny przejechać. Zero wsparcia, zastanawialismy sie chwilami jak ajest jego rola. Po za tym wrócił do kraju wcześniej niz cała grupa, innym samolotem.Moja krótka opinia- wielkie naciągactwo. Pomysł przejazdu pociagiem ( dodam warónki okropne , toalety jak PKP w latach 80) po raz drugi na trasie Malezja- Singapur jest tylko po to by zaoszczędzic na noclegach. Dzieki temu po raz drugi nie sa wykupione noclegi. Od godziny 8 rano do godziny 12tej nastepnego dnia jest się tzw. bezdomnym. Nie polecam tego biura. Podpisuje sie pod opinia poprzedniczki , że w domu dopiero trzeba doczytac gdiz esię było, bo informacji od przewodnika za wiele nie usłyszycie. odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2009-11-18 22:24 87.205.176.*]
Witam!
Z biurem Logos Travel nigdy nie byłam,jedynie z Logos Tours.To bardzo dobre biuro.Polecam tez gorąco Biuro Pielgrzymkowo Turystyczne we Włocławku.Mają ciekawe i świetnie zorganizowane wycieczki.
odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2009-02-11 19:32 83.20.158.*]
Byłem w 2008 roku australia -Nowa żelandia z Logosturem kompletna porażka Biuro ma kontrakt z inym w N.Zelandii o nazwie Greenlitetravel -zupelnie nieporozumienie piloci tatus + syn bez pojęcia o obsłudze turystycznej Lekceważenie uczestników nastawienie na zysk .Brak kompetencji i wiadomości o tym gdzie sie jest.Skandal. odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2009-04-14 12:55 79.184.36.*]
Logos Tour to nie to samo co logos Travel!!!! ludzie, nie mylcie tych biur! Ja mam tylko dobre doświadczenia z Logos Travel, z Logos Tourem jeszcze nie miałem okazji podróżować. odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2009-01-21 09:54 83.10.208.*]
Też byliśmy z Logos Travel W Tajlandii, Malezji i Singapurze na przełomie roku. Potwierdzam, że była to najgorsza masza wyprawa w ogóle i także z tym biurem (a podróżujemy często). Pokoje w hotelu w Bankoku bez okna, brudne. Jeżeli ktoś płacił za to aby mieć oparcie w pilocie to się rozczarował. Pilot był nieuchwytny. Nawet podczas realizowania programu tylko część osób mogła liczyć na jego wsparcie. Przy pieszych wyprawach gdy jedni wychodzili z hotelu to pilot juz był z niewielką grupą pod zwoiedzanym obiektem. Jeździliśmy trzema mikrobusami a więc przez całą podróż nikt nie opowiadał nam ani o kraju ani o mijanych obiektach. Po raz pierwszy po powrocie do kraju musiałam z przewodnikiem w ręku oglądać zdjęcia aby móc je zidentyfikować. O życiu i obyczajach tamtych ludów nie dowiedziałam się nic. Płaciłam aby jak najwięcej zobaczyć i dowiedzieć się o tych krajach a szczerze mówiąc wynudziłam się jak mops. Program był na 6 godz. dziennie. To była porażka. Nigdy więcej z tym biurem "nienienie" odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2009-01-20 16:35 83.18.93.*]
Jak najdalej od OIS , sprawdzalismy i nie polecamy. Nie polecamy to zbyt ładne określenie. odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2009-01-19 20:59 83.4.200.*]
Na przełomie listopada i grudnia byłem z Logos Travel na wyprawie,Indie ,Nepal,bardzo jestem zadowolony,ambitny program,przewodnicy miejscowi bez zastrzeżeń,dobra baza hotelowa..wszystko na piątkę....w tym roku planuję również wycieczkę tylko z tym biurem...Darek odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2009-01-18 14:31 83.23.23.*]
KOSZMAR!!!Wycieczka do Tajlandii,Malezji i Singapuru okazała się totalną pomyłką.Fatalnie zorganizowana,niekompetentny pilot,hotele klasy turystycznej z dzikimi lokatorami(karaluchy).Program jest bardzo ubogi w różnego rodzaju atrakcje.ODRADZAM wszystkim wyjazdy z tym biurem. odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2009-01-23 14:05 83.11.28.*]
Ja rowniez bylam na wycieczce z Logos Travel w Tajlandii. Potwierdzam wszystkie zle opinie o tej podrozy .To byl koszmar !!! Nigdy wiecej z tego biura nie pojade jak rowniez odradzam innym . Podroznik! odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2008-09-04 17:01 79.186.239.*]
lLogos Marka Sliwki jest do polecenia.Bylam z tym biurem na trzech
wyprawach-sa doskonale zorganizowane a przewodnicy sa profesjonalistami.Trzeba jednak pamietac ze to sa wyprawy dla turystow
ciekawych swiata a nie szukajacych wygod i liczacych na wypoczynek i slodkie lenistwo.Z tych wypraw wraca sie pelnym wrazen ale zmeczonym.
odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2008-08-10 10:22 212.76.50.*]
Własnie wróciłem z miesiecznego pobytu w ameryce srodkowej-organizowanego przez Logos Travel - Marek Śliwka. KOSZMAR!!!!! Firma nastawiona jest na maxymalne korzyści, nie zalezy jej na satysfakcji klienta.
Kiepskie hotele-czesto brak ciepłej wody i klimatyzacji w krajach gdzie temp. przekracza 30 st., program bardzo kiepsko ułozony - czasami odnosiło sie wrazenie że przewodniczka Pani Jola nie miała koncepcji co do programu.
Zwiedzanie WSZYSTKICH KOŚCIOŁÓW na treasie.
Istny koszmar i za tak WYSOKĄ CENĘ. Odradzam
"hektor"
odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2008-10-20 21:27 85.222.86.*]
Indie-Nepal. Byłem w kwietniu 2008. Kompletna porażka. Transport, jedzenie, hotele to jeden wielki KOSZMAR. Firma, już na drugi dzień po kilkunastogodzinnym locie do Delhi, odbiera całą sumę za tzw. opcje. Tzn. zamiast "bazowych" ca. 5400 PLN zapłaconych na wstępie przed wyjazdem musimy dopłacić za NAPIWKI, WEJŚCIÓWKI, KLIMATYZACJĘ, ewentualną opłatę za zdjęcia foto czy wideo i inne niemożliwe do zweryfikowania i praktycznie nierozliczone do końca wycieczki, wydatki. Nigdy nie otrzymaliśmy potwierdzenia wydatków na napiwki. Od miejsowych dowiedzieliśmy się za to, że były 10-20 krotnie niższe niż te przedstawiane przez kierownika wyprawy.
To samo z wejściówkami. Jeśli ktoś nie mógł pójśc (bo np. źle się czuł)do muzeum czy do innego miejsca gdzie wymagana była opłata, to nie mógł odzyskać zapłaconych z góry pieniędzy. Nie mieliśmy do wglądu kosztów prawie żadnych biletów za wejście do zwiedzanych obiektów. Mogliśmy je porównać za to z cennikami w/w biletów i innych opłat. Zawsze były to sumy kilku/kilkunastokrotnie niższe niz przekazane "z góry" po przyjeździe. W sumie koszt to min. 12.000 PLN od osoby a do tego nie wliczyłem kosztów dodatkowego jedzenia czy "osobistych" zakupów. A na to jedzenie trzeba koniecznie mieć rezerwę ponieważ firma Logos Travel zapewnia tylko tzw. kontynentalne śniadania (ohyda!!!) a obiad czy kolacja proponowane są w takich miejscach i o takiej jakości, że bez dodatkowego i wybranego przez siebie jedzenia można źle skończyć. Często, poza tym, posiłki "wypadają" w takim czasie i miejscu, że praktycznie nie ma się szans na znalezienie czegoś innego. Dwa dni to bezsensowne przejazdy kilkunastogodzinne (13-14 godzin) po całkowicie "bezbarwnych" wertepach Indii a przy tym w/g bardzo niebezpieczne np. w razie jakiegoś nagłego wypadku. Turyści z biur niemieckch "robią" te dwa dni samolotem. Kolejne 2 dni stracone do dolot i odlot z kilkunastogodzinnym pobytem na lotniskach w Helsinkach i Delhi!!!. Hotele podane w ofercie jako 4* to co najwyżej motele w naszej skali. Ale firma nie podaje, że te 4* należy "oceniać" w skali indyjskiej lub nepalskiej. Np. hotel w Katmandu (niby 4* nepalskie) był przez 3 dni praktycznie bez wody i prądu. Jedynym wytłumaczeniem biura było stwierdzenie, że przerwy w dostawie prądu czy wody to w Nepalu standard?! W sumie wielki SKANDAL a całość absolutnie niewarta takich pieniędzy!!! Zas co do samych walorów poznawczych - Indie to "ludzka tragedia" ale za to Nepal, miejscowi ludzie z Pokhara czy Katmandu no i Himalaje, fantastyczne!!!. Tomasz S.
odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2010-01-04 19:12 94.127.106.*]
jestem bardzo zdziwiona ta opinia ,pewnie ze jak sie liczylo na luksus to mozna sie bylo zawiesc . Bylam juz na kilku wyprawach z tym biurem i zawsze bylam zadowolona w Indiach i Nepalu tez bylam wiem ze sa zawsze te same hotele i spelnialy one moje oczekiwania a podroz nie trwala kilkanascie a kilka godzin !!!!!,i nikt nie wolala od nas pieniedzy. Co do jedzenia bylo znosne i tak naprawde nie trzeba bylo dojadac .Jedyne czego brakowalo to filmow fakultatywnych . Cala reszta byla ok. Bardzo zadowolona jestem z tego biura i wlasnie jestem w trakcie szukania kolejnej wyprawy !wszystko zalezy od tego jakie sie ma wymagania . odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2008-12-13 19:57 79.184.31.*]
Byłem na przełomie listopada Indie Nepal z biurem Marka Śliwki jestem pod wrażeniem,super wyprawa,pilot Edyta,sercem zbliżała nas do nowej krainy,dobre hotele i jedzenie,wspaniała podróż autokarem,wspaniali przewodnicy lokalni..polecam to biuro innym Dariusz Kaczmarek odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2007-05-16 12:24 83.9.221.*]
Byłam 2 razy na wyjazdach z LOGOSTravel z Poznania. Raz (3 tygoniowy wyjazd Indie - Nepal) - samochód bez kliamatyzacji w Indiach. Koszmar. Dostaliśmy po ok. 30 USD zwrotu - ale zmęczenia i koszmaru podróży to z całą pewnością nie zrekompensowało. Drugi wyjazd - Afryka Południowa, przewodnik był jednocześnie kierowcą - a do przejechania ponad 6 tys. km. Standard kilku noclegów (w hotelach) tragiczny. W tym roku znajomy był w Peru i Boliwii i też nie najlepiej wspomina organizację. Chyba wypracowana marka - zaczyna się dewaluować. Szkoda, bo zaczęłam z nimi jeździć po usłyszeniu parę lat temu wielu pozytywnych komentarzy od osób które ze mną podróżowały. odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2007-11-30 23:23 83.31.93.*]
Podróżowaliście z logos tour,czy z logos travel(Marek Sliwka)?,bo to dwa różne biura odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2007-12-04 10:35 80.55.195.*]
Logos Marka Śliwki wyrósł z Logos Tourów, oba biura są znane, profesjonalne i oferują optymalne ceny na ciekawych trasach. Jestem agentem obu biur i do tej pory klienci nie narzekali na wycieczki, znam tez pilotów z nimi jeżdżących i wiem ze znają tereny, w które jeżdżą. Chętnie coś doradzę - gg 3142959 odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2008-08-10 10:27 212.76.50.*]
Własnie wróciłem z miesiecznego pobytu w ameryce srodkowej-organizowanego przez Logos Travel.
KOSZMAR!!!!!
Firma nastawiona jest na maxymalne korzyści, nie zalezy jej na satysfakcji klienta.
Kiepskie hotele-czesto brak ciepłej wody i klimatyzacji w krajach gdzie temp. przekracza 30 st., program bardzo kiepsko ułozony - czasami odnosiło sie wrazenie że przewodniczka Pani Jola nie miała koncepcji co do programu.
Zwiedzanie WSZYSTKICH KOŚCIOŁÓW na treasie.
Istny koszmar i za tak WYSOKĄ CENĘ. Odradzam
"hektor"
odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2008-05-06 10:05 83.31.215.*]
logos jest bardzo OK. ale musisz się przygotować na ostre tempo zwiedzania, przewodnicy grupy to sa zawodowcy, którzy dużo widzieli i znaja świetnie historie i wszystk to co konieczne odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2008-04-24 10:43 83.19.104.*]
Witam.
Planuję wyjazd Peru,Boliwia,Galapagos.
Nie jestem zdecydowany z jakim biurem jechać.
Czy można prosić o radę? Pozdrawiam
Krzysztof
odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2007-04-21 20:00 66.175.82.*]
a ja byłem bardzo rozczarowany z wyjazdu z logos poznań. bylismy z zoną w usa i na hawajach, kiepskie hotele, zdezorganizowany przewodnik, brak sniadan w cenie, slabo wykorzystany czas. przez 3 tyg jedlismy jedzenie z superemarketow i fast foodow, bo wiekszosc grupy była przygotowana na niskie koszty utrzymalania jakie podaja w ofercie. generalnie ciezki okres. komletnie nie wypoczelismy. no i hawaje takie sobie. hotel w bardzo glosnym miejscu i na dodatek bardzo kiepski. generalnie do ceny ich wycieczki trzeba dodac kilka ladnych tysiecy zlotych zeby jako tako tam przezyc. odradzam. znajomi byli w indiach i tez nie byli zadowoleni, szczegolnie z przewodnika. natomiast ich znajomi byli z logos w meksyku i podobno było ok. tak wiec wszytko zalezy....pozdrawiam odpowiedz »

spokojnie, są fajni [2006-05-24 20:00 87.74.116.*]
Razem z moim mężem korzystałam z Logosa już kilka razy. Byłam na tej trasie w 2005 roku. Wize załatwialiśmy wcześniej sami. Czekaliśmy na rozmowe z Konsulem pare tygodni. Nie wiem jak to jest i czy się da przez biuro Logos jest profesjonalnym biurem. Takie mieliśmy odczucia A trasa jest fajna :) odpowiedz »

ogólnie ok [2006-05-15 15:13 212.38.200.*]
Byłam w Meksyku i Chinach z Logos Travel i było świetnie. Dobre hotele, dobra organizacja, dobry program. odpowiedz »

wycieczka Meksyk -KUBA [2011-01-13 18:42 83.2.218.*]
a my chcemy się wybrać w tym roku na wycieczkę meksyk-kuba i może pani coś napisze mi więcej na ten temat oraz jaka pora jest najlepsza?renata odpowiedz »

wycieczka Meksyk - tylko Destino Mexico [2011-03-05 19:45 217.17.33.*]
Jeśli chodzi o Meksyk to zdecydowanie polecam Destini Mexico. Mają biura w Warszawie i w Meksyku. Wiedzą o Meksyku wszystko i mają fantastycznych przewodników. Bardzo dobry program, bardzo dużo zwiedzania z doskonałymi informacjami od pilota i przewodników lokalnych) i odrobina relaksu w dobrze wyposażonych hotelach (Cancun, Acapulco). Dla potwierdzenia klasy biura podam jeden przykład. Zakupiliśmy wycieczkę z żoną i mieliśmy zaznaczone w programie dla Acapulco: holel Elcana all incusive. Okazało się, że była to pomyłka pracownika, który nam tą wycieczkę sprzedawał. Wszyscy pozostali (ponad dwdzieścia osób, za tą samą cenę nie mieli all inclusive w tym hotelu. Pilotka po konsultacji z włascicielem biura - panem Mrożkiem zdecydowali, że aby nie sprawiać zawodu i nie zawieść oczekiwań wykupuje dla nas opcję all inclusive. To jednak nie wszystko bo biuro aby nie dopuścić do zróżnicowania wśród uczestników wycieczki, opcję all inclusive zafundowało całej grupie. Słyszeliście kiedyś o takim potraktowaniu swoich klientów? odpowiedz »

prawda, logos bez rozczarowań [2006-05-09 20:16 62.121.89.*]
powinieneś być bardzo zadowolony. Ja co prawda byłam z nimi w Indiach i Nepalu , ekipa działa profesjonalnie więc nie powinno być jakiś rozczarowań odpowiedz »

Szukam rzetelnych biur podróży, czy logos travel do... [2012-02-09 22:49 178.235.145.*]
Tylko nie OPAL TRAVEL, wszystko jest pięknie do wyjazdu, potem klient jest lekceważony. Fatalny wyjazd na Sri Lankę, niekompetentny pilot, arogancki, bez jako takiej znajomości języka polskiego odpowiedz »