Pierwszy salon sprzedaży pod marką Thomas Cook
Działający ponad rok na polskim rynku portal turystyczny ThomasCook.pl otwiera pierwszy niewirtualny punkt obsługi klienta.
Salon powstał w samym centrum warszawskiego Tarchomina przy ul. Ćmielowskiej 2. Biuro będzie czynne 7 dni w tygodniu.
- Już po roku od uruchomienia portalu, który powstał w trudnym okresie nie tylko dla branży turystycznej, odnotowujemy dynamiczny wzrost sprzedaży. Mając na uwadze jak największą dostępność oferty a także wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy preferują osobisty kontakt z konsultantem, uruchamiamy sieć sprzedaży bezpośredniej. Tarchomin jako miejsce powstania pierwszego punktu obsługi klienta to nie wybór przypadkowy. To dynamicznie rozwijająca się dzielnica Warszawy, z dużym odsetkiem ludzi młodych i aktywnych, stanowiących naszą grupę docelową - powiedział Dariusz Jastrząb Kierownik portalu ThomasCook.pl.
Właścicielem portalu jest Neckermann Polska, który nawiązał współpracę z dużymi touroperatorami na rynku.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Darmowy 1500 metrowy parking dla autokarów w Krakowie!
Strajk w Eurowings. 46 lotów odwołanych
British Airways: nowy Boeing 777-300ER wystartował do Bombaju
Spłonął hotel przy trasie nr 8 z Warszawy do Białegostoku
Bez paszportów, ale kontrolowani
Kanał Augustowski mógłby być interesującą polsko-białoruską atrakcją
Air France KLM - ruszyła promocja