Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Pasażer.com ponownie apeluje ...
Jak można przeczytać na serwisie Pasazer.com, serwis ten od dawna apeluje do linii lotniczych o przejrzystość podawania opłat za przeloty lotnicze, gdyż ceny biletów reklamowane przez przewoźników nie mają nic wspólnego z ostateczną kwotą, jaką pasażer musi zapłacić za bilet.
Pomysł słuszny i dobry dla turystów, jednak ten sam serwis wyświetla na swoich stronach reklamy przewoźników oferujące bilety "za złotówkę". W takiej sytuacji wszelkie apele są tylko medialnymi zagraniami pod publikę i liczeniem na darmową reklamę portalu, dzięki której turyści, którzy wejdą na jego stronę mają szanse ... kupić bliet "za złotówkę".
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Pasazer.com apeluje
[2006-07-24 17:15 83.29.61.*]
Szanowni Państwo! Zawsze uważałem serwis Tur-Targi za wartosciowe zrodło informacji. Jednak po lekturze tekstu "Pasażer.com ponownie apeluje ..." w ktorym zarzucacie nam "medialne zagrania pod publikę i liczenie na darmową reklamę." doszedlem do wnioski, iz redakcja serwisu Tur-Targi najwidoczniej nie ma pojecia na temat działań reklamowych, i jednoczesnie nie ma do czynienia z potencjalnymi reklamodawcami. Przypominam, iz serwis sprzedaje powierzchnie reklamowe, a nie ma (moze i niestety) wplywu na tresci reklamowe tam publikowane... Podczas kilku kampani w serwisie Pasazer.com przewoźnicy zdecydowali się na prezentację cen ostatecznych, tak było chociażby w przypadku kampani SN Brussel kilkanaście tygodni temu. Inne linie niestety wybierają inne formy prezentacji i my nie mamy na to wpływu!!
Posłużyli sie Panstwo wielkim uproszczeniem i niesprawiedliwie oskarżyli nasz serwis o medialny poklask. Nadmienię, iż m.i. dzięki naszym działaniom Centralwings uprościł system prezentacji opłat lotniskowych - wprowadzając stałą opłatę pasażera! Mamy nadzieję, iż niedługo i my prezentować będziemy na łamach portalu reklamy przewoźników z ostatecznymi cenami biletów! Na co z niecierpliwością czekam.
Z poważaniem
Paweł Cybulak
redaktor naczelny odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Spłonął hotel przy trasie nr 8 z Warszawy do Białegostoku
POT: są laureaci konkursu na najlepsze Centrum Informacji Turystycznej
Remont w Holiday Inn Kraków City Center zakończony
Moskwa: Zaproszenie na bezpłatne warsztaty turystyczne
Air France KLM - ruszyła promocja
Replika galicyjskiego miasteczka w Sanoku
Nowy hotel i restauracja na zamku w Kończycach Małych
Wyrok dla McDonalds: zwolnienie pracownika za nadużycie było niesłuszne
Po raz pierwszy jarmark świąteczny na Polach Elizejskich
Udał się próbny lot Airbusa A380
Euro 2012 - Warmia i Mazury chcą ściągnąć do siebie reprezentacje piłkarskie
Neckermann zablokował negatywny program w TVP1
Konkurencja depcze po piętach PKP
Forumowicze TUR-INFO działają na szkodę branży