TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Intensywna kampania promocji turystyki przynosi rezultaty

Od wiosny bieżącego roku Czechy prowadzą intensywną kampanię promocji turystyki m.in. w CNN, BBC, Eurosport, Dicovery i National Geographic. I jak widać po statystykach pierwszego półrocza 2004 roku, kampania ta przynosi rezultaty - coraz więcej turystów odwiedza Czechy. Na kampanię tą Czechy wydały 30 milionów koron (954 541 euro).


Ministerstwo ds. Rozwoju Lokalnego podało, iż tylko w pierwszym półroczu 2004 liczba turystów zagranicznych w Czechach wzrosła o 16% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.

W pierwszej połowie bieżącego roku Czechy odwiedziło prawie 3,6 mln turystów zagranicznych. Najwięcej gości odnotowano z Niemiec, Słowacji, i Wielkiej Brytanii. Kolejne miejsca na turystycznej liście zajmują Włosi, Polacy, Amerykanie i Austriacy.

Od początku 2005 roku ruszy kolejna kampania promująca odpoczynek w Czechach. Tym razem krótkie spoty reklamowe będą zachęcać Polaków i Austriaków do odwiedzenia Czech oraz przekonywać samych Czechów do spędzania urlopu w krau.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kampania promocji turystyki promocja promowanie turystyki Czech w CNN BBC Eurosport Dicovery National Geographic Czechy turyści z zagranicy zagraniczni w Czechach z Niemiec Słowacji Wielkiej Brytanii akcja promocyjna spoty reklamowe liczba ilość turystów zagranicznych obcokrajowców cudzoziemców turystyce turystyka turystyczna do i na




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję