Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Polskie Koleje Państwowe szkolą pracowników!
W PKP ruszyły szkolenia dla pracowników z profesjonalnej obsługi klienta, do marca 2008 kurs ukończy około dwa tysiące pracowników. Przedsięwzięcie sfinansowane zostanie z funduszy unijnych.
Od dawna mówi się o tym, że w PKP ogromnym problemem jes nieznajomość przez pracowników języków obcych. Trudno znaleźć w kasie, w informacji lub pociągu kogos kto sprawnie obsłuży obcokrajowca. Pracownicy PKP podczas szkolenia zapoznają się z podstawowymi zwrotami języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego, tak aby usprawnić komunikację z zagranicznymi turystami.
Pięciodniowe szkolenie obejmie również inne elementy profesjonalnej obsługi klienta, które usprawnią pracę. - Pracować trzeba nad wszystkimi elementami. Również nad tym, jak zachować się w przypadku klienta trudnego w sytuacji kryzysowej. Co zrobić, gdy pociąg jest opóźniony lub dochodzi do jakiejś awarii? W jaki sposób poinformować o tym klientów i z nimi współpracować? - mówi Łukasz Kurpiowski, rzecznik prasowy PKP Przewozy Regionalne.
Sami pracownicy swiadomi są tego, że profesjonalba obsługa klienta nie polega jedynie na uprzejmości z ich strony. Klient musi być zadowolony, ale jednocześnie pracownik taki musi zadbać o dobro przewoźnika. Szkolenie jest bardzo pozytywnie odbierane przez uczestników, powtarzają, że jest ono potrzebne, by uswiadomić im gdzie robią błedy i jak je wyeliminować. Powtarzają nam, że to był najwyższy czas, żeby coś takiego stworzyć i dać im szansę nauczenia się, jak właściwie mają obsługiwać klienta - wyjaśnia Barbara Stachurska, dyrektor ds. szkolenia i doradztwa.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
214,8 mln zł na inwestycje w katowickich Pyrzowicach
Twierdza Srebrna Góra - nowe atrakcje
Remont "zakopianki" odstraszył turystów
Schronisko na Chochołowskiej z imieniem Jana Pawła II
Grupa Mondial Assistance będzie ubezpieczać klientów LOT-u
W związku z pożarami we Francji ewakuowano 1700 turystów
Nowe połączenie easyJet przez Atlantyk?
Będą problemy z nowymi paszportami?
Ryanair zapowiada, że wprowadza płatne toalety w samolotach
Gdańsk - plany na letnią siatkę połączeń
Na wakacje do Tunezji wiza niepotrzebna
Pogoda na weekend: upały i burze
Straż Graniczna skontroluje przewoźników?
Jetair: nowe połączenie Poznań-Kraków
Pilot wycieczek, przewodnik po Szlaku Piastowskim z j.niemie