Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Zobacz także
Wzrost cen wyjazdów turystycznych hamuje
PLL LOT zacieśniają współpracę z amerykańskim przewoźnikiem
Sąd może z urzędu poinformować podróżnego o prawie do bezkosztowego rozwiązania umowy
Upały i rosnące koszty życia zapoczątkują zmiany w turystyce?
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na pokład
Jak touroperatorzy z Krety oceniają współpracę z polskimi biurami?
Firma CTS znajdująca się na Krecie i specjalizująca się w obsłudze turystyki postanowiła podzielić się wrażeniami na temat wzajemnych kontaktów między polskimi touroperatorami, a kreteńską stroną.
CTS (Creta Travel Services) współpracuje z kilkoma dużymi polskimi touroperatorami od 2003 roku. Jej właściciel, Manolis Vlastos zapytany przez Biuro Easy Travel o ocenę współpracy z polskimi firmami podsumował historię polsko-kreteńskiej turystyki i ocenił ją, porównując z innymi.
W jego ocenie w latach 90-tych pierwsi polscy touroperatorzy organizowali grupy przylatujące na lotnisko w Heraklionie i właśnie wtedy Kreta jako destynacja turystyczna zaczęła, choć na małą jeszcze skalę, grać rolę w budowaniu ofert turystycznych w Polsce. Dziś Kreta dla Polaków jest już sprawdzoną destynacją.
Zdaniem Manolisa Vlastosa Polacy jako turyści częściej i w większym zakresie w porównaniu z innymi narodowościami korzystają z dodatkowych atrakcji jakie biura oferują im na miejscu. Doceniają prowadzenie wycieczek przez osobę mówiącą po polsku, lubią zorganizowane zwiedzanie historycznych i kulturalnych zabytków.
Jeśli chodzi o opinie na temat Polaków wśród osób zajmujących się turystyką to jak zauważa właściciel CTS, nie ma w tym przypadku wielkich różnic ze względu na narodowość. Polaków charakteryzuje przeznaczanie relatywnie większych środków na zwiedzanie zabytków, niż na restauracje i bary w stosunku do innych nacji. Polacy są doceniani przez Kreteńczyków za okazywanie szacunku do miejsc i ludzi. Natomiast jednym z problemów w pracy z polskimi turystami jest ich przeświadczenie, że nie są oni traktowani na równi z innymi z racji pochodzenia z kraju Europy Wschodniej.
Jeśli chodzi o współpracę z polskimi touroperatorami to doceniony został, ze strony wspominanego przedstawiciela kreteńskiej strony, sposób budowania wspólnie programów pobytowych. Co ważne polscy przedstawiciele są otwarci na nowości proponowane przez lokalnych agentów, którzy lepiej orientują się w bieżącej sytuacji na wyspie.
Zdaniem Manolisa Vlastosa - Kreta jest gotowa na pewien wzrost liczby odwiedzających ją turystów. Na wyspie obecnie odbywa się dyskusja dotycząca nowego lotniska, podnoszenia poziomu infrastruktury turystycznej, rozwijania nowych (głównie luksusowych) ośrodków, a także planów promowania nowych form turystyki na Krecie opartych na kreteńskim jedzeniu i naturalnych produktach, coś w rodzaju agroturystyki. Może to również wpłynąć na dalszy rozwój współpracy polskich touroperatorów z Kretą i poszerzenie oferty.
Cały wywiad można znaleźć tutaj.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Słowacja: dwóch narciarzy zginęło w lawinie
"Artystyczna"choinka w Sofitel Warsaw Victoria
Wizz Air: 13 h oczekiwania, a potem odwołany lot
PP Porty Lotnicze - zmiany w obsłudze pasażerów
Budowa Lotniska Centralnego - opracowanie dla Polski
Biuro Sambia oferuje nowy pakiet: wycieczki po Litwie plus pobyt na Mazurach
Hotel Residence Key Club w Montalto di Castro
British Airways nie doręczają bagaży i opóźniają loty!
easyJet uruchamia sieć poczekalni easyJetLounges
Samoloty pasażerskie z USA i Kanady nie będą latały nad Białorusią!
Ewakuacja zagranicznych turystów z Libanu!
Ułatwienia dla osób niepełnosprawnych w planach PKP i Metra Warszawskiego
Port Lotniczy Gdańsk w I kwartale 2008 wykazał 36,9% wzrost liczby pasażerów
Linie Centralwings ruszają z kolejną promocją cenową
2 tys. gości ewakuowano z hotelu!
Wizz Air: loty z Gdańska do Bergen już w grudniu
Nominacja dla Sheraton Sopot Hotel, Conference Center & Spa
Plany Centralwings - baza w Balicach i nowe kierunki z Krakowa