TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Podsumowanie kampanii reklamowej "Śląskie. Na wyciągnięcie ręki"

Władze województwa śląskiego podsumowały kampanię promocyjną skierowana do mieszkańców regionu. Akcja pod hasłem "Śląskie. Na wyciągnięcie ręki" miała zachęcić Ślązaków do odwiedzenia bliskich, a często nieznanych im atrakcji turystycznych.


Jak powiedział wicemarszałek województwa Zbyszek Zaborowski, kampanię efektywnie zapamiętało 18,6% respondentów, a blisko 40% badanych rozpoznało ją po okazaniu layoutu.

W ramach akcji przeprowadzono także konkurs dla mieszkańców. Zwiedzający mieli zbierać pieczątki w 30 obiektach turystyki sakralnej, aktywnej, kulturowej i industrialnej. Ponad 50 turystów zebrało komplet znaczków.

Ponadto w centrach handlowych można było zagrać w grę komputerową pod takim tytułem, jak cała kampania. Zorganizowano też konkurs fotograficzny. Zdjęcia musiały ukazać obiekty turystyczne zgodnie z ideą kampanii, czyli by były widoczne "na wyciągnięcie ręki".

Kampania "Śląskie. Na wyciągnięcie ręki" była kontynuacją po ubiegłorocznej regionalnej akcji reklamowej prowadzonej pod hasłem "Śląskie. Pozytywna energia" oraz tegorocznej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej "Pozytywnie nakręceni polecają". Jej celem było zachęcenie mieszkańców innych regionów do odwiedzania województwa śląskiego. Istotna była też zmiana negatywnego wizerunku regionu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Śląskie Na wyciągnięcie ręki kampania dla mieszkańców regionu śląskiego akcja promocyjna Zbyszek Zaborowski konkurs fotograficzny


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję