TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Marka Staybridge Suites zawojuje świat?

Staybridge Suites odnosząc sukcesy w Ameryce Północnej, otwiera dwa nowe obiekty: jeden w Kairze, drugi w Liverpoolu.


Biorąc pod uwagę znaczący rozwój sektora hotelarskiego w Ameryce, InterContinental Hotels Group, który jest właścicielem marki, ma zamiar wejść na rynek długich pobytów w Europie oraz na Bliskim Wschodzie. Docelową klientelą mają być goście nocujący w hotelu ponad pięć nocy.

W trakcie otwarcia w Liverpoolu, Andrew Cosslett, prezes IHG, stwierdził, że badania firmy mówią o rosnącej liczbie podróżnych, pozostających poza domem przez wiele kolejnych dni albo nawet tygodni oraz, którzy chcieliby nocować w obiekcie jak najbardziej przypominającym im ich własny dom. Marka Staybridge Suites jest bez wątpienia świetną inwestycją, ze względu na niskie koszty budowy. Wyraził też pewność, że ich koncepcja odniesie sukces również po tej stronie Atlantyku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Staybridge Suites Ameryka Północna sukcesy marki Staybridge Suites Hotels Group Andrew Cosselett IHG rosnąca liczba turystów w Kairze w Liverpoolu na Bliskim Wschodzie




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję