Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Doszło do połączenia Utell i Rate Tiger
W poniedziałek, 27 października Rate Tiger, system zarządzania dystrybucją miejsc hotelowych on-line oraz Utell Hotels&Resorts, dostawca serwisów reprezentacyjnych dla hoteli ogłosili globalne partnerstwo. Efektem tego będzie dostarczenie branży hotelarskiej narzędzi, które umożliwią wymianę informacji, tworzenie analiz porównawczych hoteli, ich klasyfikację oraz sprawniejsze zarządzanie sprzedażą.
Utell zintegruje usługi Rate Tiger z własnymi narzędziami oraz technologią do zarządzania dystrybucją, tzw. Market Insight. Obecnie Market Insight składa się z:
- Market Compare, który jest wykorzystywany przez managerów hoteli w celu porównywania cen własnych z cenami głównych konkurentów na rynku,
- Market Update, aplikacji, która umożliwia hotelom uaktualnianie informacji o cenach, dostępności oraz warunkach sprzedaży miejsc hotelowych przy wykorzystaniu jednego interfejsu,
- Market Manage, bardziej zaawansowany system będący połączeniem Market Compare i Market Update.
Ric Leutwyler, prezes Utell wyznał - W obecnych, trudnych pod względem ekonomicznym, czasach, najistotniejszą rzeczą dla menedżerów hoteli jest uzyskanie możliwie największego zysku z każdej pojedynczej sprzedaży, dzięki znajomości cen oferowanych przez konkurencję. Klienci Utell mogą połączyć teraz siłę oferowanego im przez nas w zakresie globalnym wsparcia ich sprzedaży, marketingu i dystrybucji z produktem: Market Insight, czyli uzyskiwanymi w czasie rzeczywistym informacjami o konkurencji i narzędziami do zarządzania nimi. Dzięki temu, łatwiej mogą zmaksymalizować swoje dochody w całej sieci hoteli. Naszym celem jest pomóc klientom Utell uzyskać możliwie najlepszą pozycję na rynku, teraz również poprzez udostępnienie im i włączenie do ich systemu zarządzania ekspertyz Rate Tiger, będących najnowszym produktem wspierającym menedżerów hoteli w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej.
Sascha Hausmann, dyrektor ds. operacyjnych w Rate Tiger dodał - Market Insight będzie oferował hotelom również prostą w użyciu technologię opartą na obecnej technologii dystrybucji Utell, a stworzoną przez Pegasus Solutions. Menedżerowie hoteli są przytłoczeni tym, co muszą zrobić, by utrzymać swoją pozycję na rynku, i dlatego też, połączyliśmy nasze siły z Utell, by zaoferować im jednolite rozwiązanie.
Market Insight ma pomóc menedżerom w usprawnieniu zarządzania i monitoringu cen oraz przyczyni się do oszczędności czasu i środków finansowych.
Utell Hotels & Resorts umożliwia blisko 11 tys. hoteli światowe współzawodnictwo. Market Insight dostarcza hotelom wiele elastycznych pakietów usług, które obejmują także dostęp do kompleksowego szkolenia oraz wielojęzycznego centrum pomocy. Więcej informacji na temat Market Insight znajduje się na stronie internetowej: www.utell.com
Utell Hotel & Resorts należy do grupy Pegasus Solutions, czyli dostarcza usługi reprezentacyjne marek Utell i Unirez. Dzięki temu umożliwia konkurowanie ze sobą około 11 tys. niezależnych oraz sieciowych hoteli w ponad 130 krajach.
Utell został założony prawie 80 lat temu. Jest doświadczonym dostawcą usług z zakresu sprzedaży, marketingu oraz dystrybucji dla hoteli. Produkty oraz usługi Utell wykorzystywane są przez tysiące biur podróży na całym świecie oraz głównych touroperatorów.
Rate Tiger od 2001 roku działa na rynku produktów, które służą do zarządzania hotelami w trybie on-line. Obecnie dzięki eRevMax, Rate Tiger jest obecny w 60 krajach oraz 415 miastach na świecie.
Rate Tiger umożliwia osobom zarządzającym hotelami między innymi:
- obserwowanie na jednym ekranie bieżącej sytuacji dotyczącej alokacji miejsc hotelowych oraz cen,
- alokację miejsc hotelowych oraz określanie ceny tak, aby osiągnąć największy zysk,
- wprowadzanie zmian na wszystkich współpracujących z systemem portalach internetowych jednocześnie przez wprowadzenie w programie komputerowym warunków dotyczących cen oraz dostępności pokoi,
- dokonywanie zmian w dostępności pokoi oraz cenach w czasie rzeczywistym,
- prowadzenie dziennika aktualizacji dokonywanych przez konkurencję,
- dostęp do zbiorczych raportów, które pokazują całą sytuację związaną z miejscami hotelowymi,
- dostęp do reguł, które obowiązują na poszczególnych portalach, co pozwala na łatwe dostosowanie się do obowiązujących na poszczególnych stronach ograniczeń i możliwości.
Rate Tiger ma swoją siedzibę w Stanach Zjednoczonych, biuro w Londynie, natomiast centrum rozwoju technologicznego w Indiach. ERevMax zatrudnia w sumie ponad 170 osób na całym świecie.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Co z Dworcem Centralnym w Warszawie?
Mniej ofert zimowych w biurach
Bardzo dobre warunki w Bieszczadach
Klienci Ryanaira czują się oszukani!
WTA 2009: Lufthansa wybrana jako "Najlepsza Europejska Linia Lotnicza"
Prawie połowa czeskich restauracji oszukuje klientów!
Jak legalnie sprzedawać alkohol bez zezwolenia?
Polacy na wakacjach najbardziej tęsknią za... domem i internetem
Skarbówka sprawdza kasy fiskalne w miejscowościach turystycznych
Otwarto przejście graniczne na granicy bułgarsko-greckiej
Rekordowe liczby turystów w Wielkiej Brytanii
Cypr: dochody z turystyki wzrosły o 8,5%
Tylko w zorganizowanych grupach
Śmierć Polaka w Vancouver przyniesie zmiany w kanadyjskich przepisach
Górale obawiają się, że 2010 roku pod Tatrami ubędzie turystów?
Nowe zasady dotyczące bagażu - mały bagaż podręczny i niewiele płynów
Prokuratura zajmie się kierowcą autokaru, który rozbił się koło Szamotuł
Cathay: loty do Japonii wstrzymane
Schronisko przegrało z hotelem