TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Gdańsk, Gdynia i Sopot wspólnie promują się w Skandynawii

Jeszcze do końca roku trwać będzie wspólna kampania promocyjna Gdańska, Gdyni i Sopotu w Skandynawii. Akcja realizowana jest przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną.


Wspólna kampania ma zachęcić mieszkańców Szwecji i Finlandii do weekendowych wypadów do trójmiasta na tzw. city break. Kontynuujemy promocję z hasłem przewodnim "Gdańsk, Gdynia, Sopot - three cities - one destination" - komentuje Wojciech Kreft - Dyrektor Biura PROT.

Promocja poza szczytem sezonu ma za zadanie skusić turystów do przyjazdu nad Zatokę Gdańską w okresie kiedy ceny usług hotelarskich są korzystniejsze niż latem, a oferta spędzenia kilku dni w naszym regionie jest bardzo atrakcyjna. Jesień i zima to doskonały czas na skorzystanie z bogatej oferty turystyki medycznej oraz spa i wellness. Zbliża się również czas świątecznych i zimowych wyprzedaży, więc turystów ze Skandynawii kampania ma zachęcić do robienia zakupów w kilkunastu centrach handlowych rozmieszczonych w całym trójmieście, jak i w małych galeriach np. bursztynu. Atrakcje kulturalne i historyczne Pomorza zapraszają turystów przez cały rok, więc nie będzie problemu z pogodzeniem "przyjemnego z pożytecznym".

Tym razem działania promocyjne skoncentrowane są w miastach Turku (Finlandia) oraz Geteborg (Szwecja). Do tych miast Pomorze posiada bezpośrednie połączenie lotnicze dzięki liniom lotniczym Wizz Air, które również włączyły się aktywnie w promocję turystyczną Trójmiasta. Na rok 2009 zaplanowano kolejne wspólne przedsięwzięcia promocyjne w krajach Skandynawskich, które zostały wysoko wypozycjonowane w Strategii Marketingowej Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015.

- Ta kampania oraz plany wspólnej promocji na najbliższe lata to kolejny dowód na dobrą współpracę promocyjną Gdańska, Gdyni, Sopotu oraz Samorządu Województwa Pomorskiego - podsumowuje Mieczysław Struk - Wicemarszałek Województwa Pomorskiego.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Gdańsk Gdynia Sopot wspólnie promują się w Skandynawii wspólna kampania promocyjna Gdańska Gdyni Sopotu promocja Wojciech Kreft Mieczysław Struk




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję