TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Eksperci od e-turystyki podzielą się wiedzą na TravelCampie

Już w najbliższy poniedziałek, 28 czerwca, w Centralnym Basenie Artystycznym w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja TravelCampu. To otwarte, nieformalne spotkanie adresowane do osób zainteresowanych wykorzystaniem strategii marketingowych w turystyce.


Spotkanie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. Udział w projekcie już zapowiedzieli przedstawiciele czołowych marek turystycznych, takich jak: Travelport, Expedia.com, Starwood Hotels & Resorts czy Wakacje.pl.

- Formuła otwartych nieformalnych spotkań środowiska internetowego z branżą turystyczną spotkała się z tak dużym zainteresowaniem, że już kompletujemy program na koleją edycję, którą zorganizujemy we wrześniu - mówi Piotr Kasperczak, manager portalu HotelNews.pl, pomysłodawca i współorganizator spotkania.

Głównym celem warsztatów jest wymiana doświadczeń, poznanie nowych narzędzi i trendów z zakresu e-turystyki, a także integracja branży turystycznej. Dla uczestników przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie książek marketingowych, pobyt w luksusowym Hotelu Remes Sport & SPA czy bilety wstępu klasy VIP na Międzynarodowe Targi HoReCa Equip’Hotel w Paryżu.

-TravelCamp to ciekawy pomysł na integrację branży turystycznej i możliwość wzbogacenia wiedzy o najnowsze trendy z zakresu e-marketingu oraz działań w social media. Dla osób odpowiedzialnych za promocję hoteli oraz turystyki to niebywała okazja do zapoznania z najlepszymi praktykami z rynku od samych praktyków i strategów - ocenia Monika Samojlik, Marketing Manager, GoldenLine.pl

- Podczas TravelCampu zaprezentujemy projekt Twoja Strona Firmowa, skierowany do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP), w tym do biur podróży, hoteli czy gospodarstw agroturystycznych. Jest to usługa, dzięki której małe firmy otrzymują możliwość zaistnienia w Internecie w profesjonalny sposób. Dla usługodawców z branży turystycznej jest to szansa dotarcia ze swoją ofertą do jeszcze większej grupy nowych potencjalnych klientów - mówi Magdalena Szmidt, Starszy Specjalista ds. Produktu, Polskie Książki Telefoniczne.

Inicjatywa odbywa się dzięki wsparciu Sponsorów: Polskiego Towarzystwa Ubezpieczeń SA, grupy serwisów turystycznych iTur.pl, Polskich Książek Telefonicznych oraz Portalu turystycznego Wakacje.pl. Sponsorem strategicznym jest Travelport. Patronat branżowy nad cyklem spotkań objęła Polska Izba Turystyki.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
e-turystyka TravelCampie turystyka online marketing w turystyce Piotr Kasperczak spotkanie Twoja Strona Firmowa


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję