Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Promocja Krakowa w Discovery Channel, Hallmark, National Geographic, TVN 24 i MTV
Ruszyła nowa, ogólnopolska kampania pod hasłem "Kraków. Dowolny kierunek zwiedzania". Podobnie jak wcześniejsze kampanie ma ona zachęcić do pozostania w Krakowie na weekend. Jest ona również zapowiedzią obchodów jubileuszu 750-lecia lokacji miasta na prawie magdeburskim, które odbędą się w przyszłym roku.
W Bytomiu, Chorzowie, Katowicach, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i Wrocławiu pojawi się 400 billbordów. Będzie również reklama prasowa oraz spoty w radiu i telewizji.
W 30 sekundowym filmie promocyjnym para elegancko ubranych ludzi wysiada na Rynku Głównym i zakłada filcowe kapcie rozdawane w muzeach. Głos z offu woła: "Zobacz to, czego nie widziałeś ze szkolną wycieczką".
Spot ten ma się ukazać m. in. w Discovery Channel, Animal Planet, , Hallmark, National Geographic, Planete, Kino Polska, TVN 24 i MTV.
Kampanie pokryje miasto. Jej koszt to 530 tyś. zł. Do jej organizacji przyłączyła się również firma Stroer Polska, która udostępniła nośniki billbordowe bezpłatnie. Potrwa do 15 listopada.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział biura turystyczne:
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Starsze aktualności:
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Polscy kibice pojadą na Olimpiadę
Dolina i Bagna Biebrzy modelowym europejskim ośrodkiem turystyki wodnej
Polskie miasta doceniają znaczenie promocji turystycznej
Kryzys spowoduje bankructwo 30 przewoźników?
Rosja: 26 ofiar zamachu na pociąg pasażerski
Przychody AmRest wzrosły o 92,6% w ostatnim kwartale 2008
Ruszyła kampania billboardowa "Jesień w Szczecinie"
Monitoring - wspólna sprawa miasta i PKS-u!
Ruszyły pierwsze nowe trasy easyJet w 2010
"Experyment na plaży" już otwarty - naukowe lato w Gdyni
Emirates Airlines - najlepsze w Afryce i na Bliskim Wschodzie
Whoosh - nowe linie lotnicze WEA
Tybet: uruchomienie linii kolejowej spowodowało boom turystyczny
Oferta Brussels Airlines dla wszystkich korzystających z GDS Galileo
Szczecin - turyści mają problemy na lotnisku i dworcu PKP
Niedźwiadek zginął na skutek utopienia
Nowelizacja ustawy o usługach turystycznych
Od nowego roku rusza szkoła flisacka na Podkarpaciu!
tanie surferskie wakacje w Maroko!