TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Promocja Krakowa w Discovery Channel, Hallmark, National Geographic, TVN 24 i MTV

Ruszyła nowa, ogólnopolska kampania pod hasłem "Kraków. Dowolny kierunek zwiedzania". Podobnie jak wcześniejsze kampanie ma ona zachęcić do pozostania w Krakowie na weekend. Jest ona również zapowiedzią obchodów jubileuszu 750-lecia lokacji miasta na prawie magdeburskim, które odbędą się w przyszłym roku.


W Bytomiu, Chorzowie, Katowicach, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i Wrocławiu pojawi się 400 billbordów. Będzie również reklama prasowa oraz spoty w radiu i telewizji.

W 30 sekundowym filmie promocyjnym para elegancko ubranych ludzi wysiada na Rynku Głównym i zakłada filcowe kapcie rozdawane w muzeach. Głos z offu woła: "Zobacz to, czego nie widziałeś ze szkolną wycieczką".

Spot ten ma się ukazać m. in. w Discovery Channel, Animal Planet, , Hallmark, National Geographic, Planete, Kino Polska, TVN 24 i MTV.

Kampanie pokryje miasto. Jej koszt to 530 tyś. zł. Do jej organizacji przyłączyła się również firma Stroer Polska, która udostępniła nośniki billbordowe bezpłatnie. Potrwa do 15 listopada.





Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Kraków promocja Krakowa dowolny kierunek zwiedzania Bytom Chorzów Katowice Lublin Łodz Poznań Sosnowc Warszawa Wrocław spoty reklamowe Discovery Channel Animal Planet TVN 24 Hallmark National Geographic Planete Kino Polska MTV w telewizji




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję