TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Polskie miasta doceniają znaczenie promocji turystycznej

Polskie miasta coraz bardziej dostrzegają potrzebę promocji i reklamy ich walorów. Świadczy o tym fakt, iż przez trzy kwartały br. na ten cel wydały prawie 110 mln złotych.


Szacuje się, że zgodnie z planem tegoroczne wydatki na reklamę i promocję 19 polskich miast - stolic województw oraz Gdyni, Torunia i Zielonej Góry, wyniosą prawie 188 mln złotych.

Widać, że polskie miasta zaczęły doceniać formę promocji na rynkach zagranicznych. Częściej bowiem reklamują się w mediach angielskich, irlandzkich, szwedzkich i niemieckich oraz na stronach internetowych linii lotniczych i w ich magazynach pokładowych. Zasięg reklamy wychodzi poza tradycyjne ulotki czy obecność na targach.

Samorządy uświetniają wizerunek również poprzez różne przedsięwzięcia kulturalne i sportowe.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Polskie miasta promocja promowanie reklama polskich miast reklamy w mediach znaczenie promocji turystyczna turystyce o znaczeniu turystycznym turystyki dla na i




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję