TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Linie Norwegian powróciły do komunikowania w reklamach cen netto biletów

Tanie linie lotnicze Norwegian powróciły do podawania w kampaniach internetowych i prasowych cen netto biletów. Jeszcze w styczniu przewoźnik obiecywał, że kampanie reklamowe będą opierane tylko na cenach brutto.


Czy podyktowana jest zmiana? Ewa Chojecka, marketing manager Norwegian Polska wyjaśnia, że ogłaszanie w reklamach cen netto jest podyktowane używaniem takich cen przez konkurentów. Na stronie internetowej nadal jednak prezentowane są ceny brutto, wraz ze wszystkimi opłatami. Chojecka dodaje, że opłaty lotnicze w Norwegian są jednymi z najniższych na rynku i wynoszą z Warszawy 60 zł, z Krakowa 45 zł, a z Gdańska 44 złote. Konkurencyjne ceny Norwegiana będą widoczne w momencie wejścia w życie przepisów o konieczności komunikowania cen brutto, ponieważ wtedy będzie dokładnie widać, iż Norwegian ma najniższe opłaty lotniskowe i najlepsze ceny brutto.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Norwegian przewoźnik kampania internet prasa cena netto brutto Ewa Chojecka konkurent opłaty lot Warszawa Kraków Gdańsk z Warszawy z Krakowa z Gdańska bilety lotnicze biletu linie w na ceny do




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję