Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Ta sama trasa inne warunki?
Jadąc taką samą trasą od jednego kierowcy autobusu możemy otrzymać napoje, pledy i usłyszeć, że życzy nam udanego urlopu. Drugi natomiast nawet nie zainteresuje się naszą osobą. Skąd ta różnica? Zastanawiają się pasażerowie.
Nocny autobus do Kołobrzegu odjeżdża sprzed Dworca Fabrycznego o godz. 22.30. Na pasażerów czeka już pół godziny przed przewidywanym odjazdem. Każdy bagaż oznaczany jest przez kierowcę oddzielnym numerkiem, tak, aby nikt się nie pomylił. Zanim autokar rusza, pasażerowie są poinformowani, gdzie przewidywane są postoje, gdzie będzie można skorzystać z toalety i zrobić nocne zakupy. Dla kobiet i dzieci przewidziane są pledy i poduszki. Tak wygląda droga do Kołobrzegu.
A droga powrotna? Autobus przyjeżdża 10 minut po czasie, już nie ma numerków na bagaże, a kierowca jest niemiły. Nieserwowane są także napoje, pledy czy poduszki. Brak również informacji na postojach.
Autobus jadący do Kołobrzegu należy do kołobrzeskiego PKS, powrotny natomiast do łódzkiego. Jeżdżą one na zmianę.- Jak to jest, że jedna linia potrafi tak dopieścić pasażerów, a druga nie? - zastanawia się Marek Czernik, który opisał nam swoją podróż w obie strony. - Przecież to chyba nic trudnego dać kierowcy parę koców i jaśków, powiesić przy siedzeniach woreczki dla cierpiących na chorobę lokomocyjną. Cena biletu jest taka sama, a jakość usług zupełnie różna.
Różnica ta powstaje zapewne w wyniku faktu, że lokalne PKS-y są sprywatyzowane. Te z Kołobrzegu należą do francuskiego koncernu Veolia Transport, a łódzkie są spółką pracowniczą.
- Sama jechałam niedawno kołobrzeskim autobusem i nie było w nim żadnych atrakcji - mówi Marianna Ziółkowska, wiceprezes firmy. - Na dodatek podstawili mały, bo większe skierowali do Zakopanego. Nie było w nim nawet numeracji siedzeń. Chwalę nasze, łódzkie autobusy. Mam wrażenie, że z tymi pledami i poduszkami wasz czytelnik trochę podkoloryzował. Nie spotkałam się z czymś takim - dodaje.
- Na długich trasach kursują przeważnie autobusy turystyczne, więc mają takie wyposażenie - komentuje Grzegorz Krysza kierownik działu przewozów kołobrzeskiego przedsiębiorstwa.
- Łódzkie nie są gorsze, standard jest taki sam. Wszystko zależy od kierowcy. A skoro wszystko zależy od kierowców, to pozostaje jedno: sprawić, żeby im też zależało na komforcie jazdy pasażerów - dodaje.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Różnice w obsłudze pasażerów
[2007-08-03 20:01 83.14.206.*]
Jakie woreczki przy siedzeniach?Czy takie rzeczy może pisać poważny portal?Nie słyszeliście że za woreczki przy siedzeniach są mandaty?To pozakładajcie je sobie na głowę... odpowiedz »
Różnice w obsłudze pasażerów
[2008-06-22 00:19 89.78.9.*]
Kto to kontroluje, kto daje te mandaty? Jaka jest podstawa prawna? Czyje to zalecenie?
Bardzo mi zalezy na tych informacjach. odpowiedz »
Różnice w obsłudze pasażerów
[2007-08-07 16:41 83.22.98.*]
z workami święta racja, poza tym to jest śmieszne kocyki poduszeczki a może jeszcze dupy nadstawic odpowiedz »
Różnice w obsłudze pasażerów
[2007-12-12 21:09 194.24.244.*]
Nie dawno miałem okazje jechaćKoszalińskim autobusem na trasie ŁÓDŻ KOŁOBRZEG powiem tak było sympatycznie kierowca byłmiły zaproponował kawę co zamurowało pasazerów mnie też , były woreczki kierowca dwoił sie i troił by okazać nam pasazerom jak powinno sie traktować nas jestem mu za to wdzieczny ta podróż na długo utkwi mi w pamieci jako wzór . dlatego szanuje takich kierowców,mam nadzieje żebedę doświadczał tych uprzejmości a jezdzę sporo . odpowiedz »
Różnice w obsłudze pasażerów
[2008-02-04 00:07 80.52.248.*]
ten"kierowca" to były dzierżawca autobusu ,który czerpał
do niedawna nimałe profity z tej lini i tak mu zostało lub
liczy jeszcze na coś .....?
natomiast pks v.....a kołobrzeg ,to goście którzy jeżdżą
za śmieszną stawkę godzinową.
pozdrawiam !!!!! odpowiedz »Różnice w obsłudze pasażerów
[2008-02-04 00:16 80.52.248.*]
odnośnie w/w wypowiedzi :
domyślcie się państwo sami ,dlaczego jest tak wielka różnica w obsłudze pasażera. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Sfinks Polska miał w 2007 roku tylko 0,63 mln zł zysku netto
Otwarto Muzeum Browaru w Żywcu
Będzie zakaz palenia w lokalach gastronomicznych na terenie Unii Europejskiej?
Wybrano nowych dyrektorów POIT
Kolejny przewoźnik w supermarkecie
Pomoc kuchenna, barman-kelner, sprzątaczka, pracownik gospod
Karkonoski Park Narodowy otrzymał certyfikat parku transgranicznego
Nowe lotnisko powstanie pod Białymstokiem!
hotel.eu, travel.eu i hotels.eu - najbardziej wzięte z domen europejskich!
Od czerwca tramwaj wodny z Gdyni na Hel będzie kursował codziennie
Costa Limited przejmuje Coffeeheaven
Stoi londyńskie metro. Trwa 48-godzinny strajk
Grupa Kościuszko planuje otworzyć restauracje na stacjach benzynowych?
VTrip.pl podpisął umowę z Avis
Bmibaby rozpoczyna loty z Krakowa do Birmingham
Umbria: liczba turystów zagranicznych wzrasta szybciej niż krajowych
WENEZUELA - Isla Margarita - LIPIEC 2006