Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Zobacz także
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za opóźnienie
Jak linie lotnicze próbują nie wypłacać odszkodowania?
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie bonu?
KLM planuje więcej lotów z Polski
Centralwings aż trzy razy przekładał lot?
Linie lotnicze Centralwings zawodzą zaufanie klientów. Na łamach serwisu Cynk pasażerowie skarżą się, iż są zwodzeni przez Centralwings - jednego z nich przewoźnik trzy razy informował o zmianie daty odlotu. Finalnie pasażer wrócił z Londynu do kraju z innym przewoźnikiem.
- Najpierw linie zmieniły datę wylotu z 16 na 18 czerwca, następnie zawiadomili mnie, że lot został odwołany - opowiada oburzony pasażer. Telefonicznie ustaliłem termin lotu na 20 czerwca. W tym dniu pojechałem na lotnisko London Gatwick, gdzie stojąc w kolejce już do odprawy dowiedziałem się, że rejsu nie będzie o czym w ogóle mnie nie zawiadomiono - dodaje. Kupiłem nowy bilet Ryanair i wróciłem do kraju, dokładnie do Łodzi, skąd znów musiałem na własny koszt dostać się do Warszawy.
- Odbył się jeden lot, a dwa zostały odwołane a pasażerów poinformowano o tym - powiedział rzecznik przewoźnika Kamil Wnuk. Nie odbyły się dwa loty: 16 oraz 20 czerwca, przy czym z przyczyn technicznych odwołano ten drugi rejs. Lot 18 czerwca się odbył.
Według rzecznika Centralwings pasażerowie są informowani o zmianach telefonicznie, e-mailowo oraz smsami. Trzymamy się potrójnej ścieżki. Konsultanci dzwonią co najmniej trzy razy.
Za rejs 20 czerwca, który został anulowany pasażerom przysługuje bezpłatna zmiana rezerwacji na inny lot lub zwrot pieniędzy - powiedział Wnuk.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Centralwings odwołuje loty z Londynu
[2008-06-26 15:38 83.24.147.*]
Hmm, często latam Centralem z rodziną, raz zmienili nam godzinę wylotu, ale takich problemów, jak opisane wyżej, nie mieliśmy nigdy. odpowiedz »
Centralwings odwołuje loty z Londynu
[2008-06-27 15:43 83.24.167.*]
Szkoda tylko, że paliwo leci w górę. No, ale na to nikt wpływu nie ma. Trochę więcej będziemy płacić za bilety, ale myślę, że przy cenach Centrala, to i tak podwyżki za bardzo nie odczujemy. odpowiedz »
Centralwings odwołuje loty z Londynu
[2008-07-01 00:22 85.222.36.*]
no ba jakby to byl lot lub inny przewoznik to kazda podwyzka rownala by sie podróżą autokarem hehe ale w Centralwings takie podwyzki to naprawde pewnie grosze :D nic strasznego odpowiedz »
Centralwings odwołuje loty z Londynu
[2008-07-01 16:56 83.24.168.*]
No dokładnie. Bardzo lubię z nimi latać, bo umożliwiają ludziom zwiedzanie świata za grosze!:) odpowiedz »
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Dział transport:
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Kraków: Firmy walczą o kawałek nadwiślańskiego bulwaru!
Drugi etap przetargu na opracowanie studium wykonalności szybkiej kolei w Polsce
Montreal podpisał Kartę Geoturystyki jako pierwszy
Lufthansa - coraz więcej pasażerów
Nowy zarząd Międzynarodowego Zrzeszenia Targów Turystycznych
Ewakuowano tysiące osób na Wyspach Kanaryjskich
W. Brytania: turysto już nie zadzwonisz z czerwonej budki telefonicznej!
Ciepło i bezwietrznie w Bieszczadach
LOT: 100 tysięcy biletów lotniczych w minicenach
Hotel Ossa**** teraz w grupie Polish Prestige Hotels&Resorts
Ruszył konkurs "Weekend dla Mieszczucha"
Sieć marketingowa dla małych obiektów