TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Sieć marketingowa dla małych obiektów

Od niedawna w Polce działa nowa sieć marketingowa Bed and Breakfast, przeznaczona dla obiektów posiadających od 10-60 miejsc - a więc małych hoteli, pensjonatów i obiektów nieskategoryzowanych.


Sieć tworzona jest przez zarejestrowaną w październiku 2004 roku organizację - Polskie Stowarzyszenie Bed and Breakfast. Jej głównym celem jest aktywna promocja rodzimych polskich obiektów w kraju i zagranicą.

Obecnie do obiekty należące do sieci są promowane na stronie internetowej należącej do sieci, a w planach jest wydanie katalogu "Bed and Breakfast w Polsce 2006" oraz udział w targach turystycznych w Polsce i za granicą. W przyszłości wprowadzona zostanie również kategoryzacja świadczonych usług i samych obiektów w oparciu o najlepsze wzorce angielskie i irlandzkie, co powinno podnieść wiarygodność polskich obiektów hotelarskich w oczach klientów lokalnych i zagranicznych.

Aby zostać członkiem sieci, trzeba zapłacić wpisowe w wysokości 10 zł oraz uiszczać roczną składkę członkowską - 48 zł. Niestety podkreślić należy, że samo przystąpienia do sieci nie jest równoznaczne z promowaniem obiektu - za każdą formę promocji trzeba dodatkowo zapłacić.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Bed and Breakfast Polskie Stowarzyszenie Bed and Breakfast ankieta marketingowa sieć kategoryzacja obiektów hotelarskich pensjonatów w




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję