TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Bezsensowne pomysły na promocję turystyczną

Polskie miasta czasem mają całkiem absurdalne pomysły na kampanie promocyjne. Ranking największych promocyjnych wpadek polskich miast przygotował portal PRoto.pl.


Na liście przodują koncepcje, by przyciągać turystów twarzą Gierka, polami kapusty albo ludźmi oblepionymi gliną - donoszą "Dziennik" i "Gazeta Wyborcza".

Często zdarzają się także literówki. Na przykład Łódź w gadżetach promocyjnych użyła słowa "cultutre" zamiast "culture".

Kraków promował się w Brukseli za pomocą 3 dużych "uchofonów". Są to rzeźby uszu, które wydają dźwięki charakterystyczne dla regionu np. dźwięki hejnału, głosy owiec na hali czy też tramwaju.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
akcje absurdalne pomysły na kampanie promocyjne promocję portal PRoto.pl literówki promocyjne wpadki




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję