TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Orbitz znowu najlepszy

Już po raz drugi z rzędu Orbitz wygrał doroczny ranking zadowolenia i zaufania klientów organizowany przez portal customerrespect.com ("Spring 2004 Online Customer Respect Study of Airlines, Travel Agencies and Hotel/Resort Casino Companies).


Ta najlepsza, według oceniających - klientów biur podróży, linii lotniczych oraz kasyn - firma zdobyła 8,3 na 10 możliwych punktów. Klienci oceniali zarówno jakość usług oferowanych przez firmy, jak i stosunek do klienta, w tym na przykład szybkość odpowiadania na pytania zadane drogą elektroniczną.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
wyróżnienie nagroda dla Orbitz najlepsza firma turystyczna na świecie zadowolenie klientów portal customerrespect.com ranking zadowolenia zaufania linie lotnicze polska biuro podróży z w




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję