Orbitz znowu najlepszy
Już po raz drugi z rzędu Orbitz wygrał doroczny ranking zadowolenia i zaufania klientów organizowany przez portal customerrespect.com ("Spring 2004 Online Customer Respect Study of Airlines, Travel Agencies and Hotel/Resort Casino Companies).
Ta najlepsza, według oceniających - klientów biur podróży, linii lotniczych oraz kasyn - firma zdobyła 8,3 na 10 możliwych punktów. Klienci oceniali zarówno jakość usług oferowanych przez firmy, jak i stosunek do klienta, w tym na przykład szybkość odpowiadania na pytania zadane drogą elektroniczną.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Zimowa oferta EasyGo.pl w serwisie skionline.pl
Lotnisko w Szczecinie odprawiło o 100 tys. pasażerów mniej niż się spodziewano
Michelin wydał drugą edycję przewodnika po nowojorskich hotelach i restauracjach!
Certyfikat Lotniska Użytku Publicznego dla portu w Balicach!
Wspólna promocja easyJet i Winerii
Jednak nie będzie strajku kolejarzy
Nowoczesna kolej linowa na Czantorii!
Nowa linia lotnicza z Goleniowa