Hotele tańsze nawet o 55%
Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl uruchomiło serwis Hotele24.pl w którym można zarezerwować nocleg nawet o 55% taniej niż bezpośrednio w hotelu.
Hotele24.pl to kolejne przedsięwzięcie Travelplanet.pl. Firma prowadzi sprzedaż wycieczek zagranicznych za pośrednictwem swojego serwisu www.travelplanet.pl oraz biletów lotniczych w Aero.pl. Spółka niedawno wydzieliła sprzedaż bonów turystycznych pod marką TravelPass.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych nowych przedsięwzięć powiedział" Jakub Mazur - dyrektor marketingu Travelplanet.pl. "Dowodem na to są wyniki naszego serwisu Aero.pl, który jest wiodący w swoim segmencie w Polsce, co potwierdzają niezależne źródła informacji" - dodał.
Hotele24.pl oferuje klientom możliwość rezerwacji pokoi hotelowych w Polsce 24 godziny na dobę w cenie nawet do 55% niższej niż bezpośrednio w recepcji. Przykładowo pokój dwuosobowy ze śniadaniem w luksusowym hotelu pięciogwiazdkowym w Warszawie można zakupić już za 250 zł, podczas gdy standardowa cena to około 600zł.
Jeszcze w styczniu Hotele24.pl zostaną uzupełnione o wyszukiwarkę hoteli za granicą. "Jako pierwsi w Polsce zaproponujemy klientom możliwość wyszukania oferty w oparciu o zintegrowane systemy hotelowe największych dostawców na świecie" - podsumowuje Jakub Mazur.
Więcej informacji o nowym przedsięwzięciu Hotele24.pl można uzyskać kontaktując się z Panem Dawidem Sadulskim, Kierownikiem ds. Programowych & Public Relations Travelplanet.pl - tel. (071) 341 82 45, kom. 606 345 454
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
odp
[2006-07-20 09:45 83.19.208.*]
przeczytałem i to prawda ale z mojej wiedzy wynika ze to nie jedyny taki system !!!!
znam owiele tańszych servisów :) odpowiedz »Hotele tańsze nawet o 55%
[2009-01-02 19:39 87.205.145.*]
Dzis (2.01.09) próbowałem skorzystać z tego serwisu. Po wszystkich krokach dla płatności kartą moje konto zostało obciążone kwotą rezerwacji, jednak tytułem potwierdzenia dostałem pusty e-mail - a miał tam być przede wszystkim numer rezerwacji dla wydrukowania voucheru. Zwykle na takich serwisach konto zostaje obciążone W momencie wydania voucheru. Po długich (i kosztownych) przepychankach telefonicznych dowiedziałem się (e-mail w tej sprawie przyszedł po 5 godzinach!!!), że system rezerwacyjny nie działa do 5.01
Czyli zapłaciłem a rezerwacji nie ma - pieniądze (nie wiem kiedy) mają mi być zwrócone. Czyli nie działający system nie przeszkodził w ściągnięciu pieniędzy za niewykonaną usługę. To po prostu granda - ja nie będę na pewno korzystał z tego serwisu i odradzam wszystkim
I.K. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Przychody ze sprzedaży w Rainbow wciąż na
Jest decyzja w sprawie gwarancji Join
Wakacje.pl świętują milion
Dział hotele, pensjonaty:
Marka TRIBE pojawi się w
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
WTTC: sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje
Władze Wenecji ograniczą liczebność grup
Kontrole na granicy ze Słowacją znów
Zmiana lidera kierunku na city
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla
Grecos promuje Grecję
UE szykuje zmiany w przepisach dot. czasu pracy
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
Łódzkie: Sanepid zamknął kąpieliska w Arturówku i Stawach Jana
Enovatis i Travelplanet liderami e-turystyki
Olsztyn raczej nie przyciągnie turystów poprzez Internet
United Airlines w pierwszym kwartale poniósł straty
Monako promuje się do indyjskich turystów
Nie powinno się obawiać wizyt w lunaparku
Jak obcokrajowcy oceniają standard polskich toalet?
SYNERGI Travel France otrzymało ISO 9001.
Zderzenie trzech autokarów, są ranni
Travelport GDS otwiera centrum regionalne w Warszawie