TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

"Włatcy Bórsztynu" zwycięzcą konkursu na Gdański Produkt Turystyczny

Konkurs na Gdański Produkt Turystyczny został rozstrzygnięty. Jury prawie jednogłośnie przyznało pierwsze miejsce firmie Joytrip.pl z Gdańska za ofertę "Włatcy Bórsztynu".


Zwycięska firma otrzymała 20 000 zł. Druga nagroda w wysokości 10 000 zł została przyznana firmie Ata za projekt "Śladami Napoleona".

Zwycięskie produkty będą realizowane od najbliższego sezonu letniego przynajmniej do roku 2011. Konkurs odbywał się pod patronatem Prezydenta Miasta Gdańska, Pawła Adamowicza.

"Włatcy Bórsztynu" to gra miejska, w której planszą jest przestrzeń miejska, natomiast "pionkami" sami jej uczestnicy. Oferta adresowana jest do dzieci (grupy szkolne) i dorosłych (grupy zorganizowane, imprezy integracyjne). Gracze, czyli turyści będą wcielać się w średniowiecznych kupców, których zadaniem będzie odebranie drogocennego bursztynu i dostarczenie go do umówionego miejsca o umówionej godzinie rosyjskim kupcom, którzy podróżują Bursztynowym Szlakiem. Aby dotrzeć do miejsca wymiany uczestnicy będą musieli rozwiązać wiele zagadek i zadań, a także odnaleźć łączników, którzy będą posiadać drogocenne informacje.

Konkurs zorganizowała Gdańska Organizacja Turystyczna. Trwał on od października 2008 roku do 15 stycznia 2009 roku i skierowany był do organizatorów turystyki działających w Trójmieście.

Efektem konkursu miał być opracowany i gotowy do sprzedaży produkt turystyczny w jednej z kategorii:
1. Aktywny mix weekendowy w Gdańsku
2. Gdańsk, Gdynia, Sopot pod żaglami
3. Ciekawe trasy turystyczne po Gdańsku, np. "Śladami sławnych Gdańszczan", "szlak
Solidarności", itp.
4. Gdańsk dla Maluchów - propozycje turystyki rodzinnej
5. Coolturalnie w Gdańsku - pakiet kulturalno-rozrywkowy
6. Trójmiasto nocą
7. Impreza tematyczna związana z Bursztynem

Do konkursu zgłoszono 13 propozycji produktów. Prace były oceniane przez Jury w składzie: Andrzej Socik, kierownik Referatu Turystyki w UM Gdańska jako przewodniczący oraz Anna Górska, prezes GOT, Anna Bartoszewicz - Pajka, wiceprezes GOT, Manfred Białk - Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa, Kazimierz Netka - dziennikarz i Wojciech Kreft - Dyrektor PROT.

Firma Joytrip.p tworzy własne produkty turystyczne i cały czas poszerza ofertę wyjazdową i przyjazdową do Gdańska. Oferuję między innymi imprezy firmowe w Polce i za granicą, turystykę szkolną, obozy językowe, wyprawy rowerowe oraz imprezy żeglarskie.

Projekt "Śladami Napoleona" firmy ATA jest ofertą fakultatywną dla gości hotelowych nocujących w trójmiejskich hotelach. Produkt prezentuje w szerszy sposób miejsca związane z legendami napoleońskimi w Gdańsku, jak: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk, czy Trakt Królewski.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Włatcy Bórsztynu Gdański Produkt Turystyczny JOYTRIP.PL konkurs projekt oferta Gdańska Organizacja Turystyczna Gdańsk Trójmiasto nagroda ATA Śladami Napoleona Paweł Adamowicz gra plansza imprezy integracyjne bursztyn Szlak Bursztynowy Andrzej Socik Anna Górska Anna Bartoszewicz-Pajka Manfred Białk Kazimierz Netka Wojciech Kreft Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk Trakt Królewski legendy napoleońskie




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję