Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Polacy nie wierzą w bilety za złotówkę!
Z przeprowadzonych przez firmę On Board badań wynika, że większość Polaków zdaje sobie sprawę, że kupując bilety u tanich przewoźników lotniczych, zapłacą za przelot więcej, niż wynika to z reklam.
Według raportu firmy On Board, badającej stosunek Polaków do tanich linii lotniczych aż 57% ankietowanych uważa, że podawanie w reklamach cen biletów na poziomie kilku złotych jest nieuczciwe.
Jedynie 6% Polaków twierdzi, że takie postępowanie jest uczciwe.
Najbardziej świadomi faktycznej ceny biletów lotniczych są osoby z wyższym wykształceniem, zajmujące kierownicze stanowiska oraz prowadzące własną działalność.
W prawdziwość ofert przewoźników najbardziej wierzą osoby, które latają bardzo rzadko.
Podstawowym kryterium wyboru przewoźnika cały czas jest cena. Natomiast, jeżeli dwie oferty są porównywalne, dla podróżnych liczy się bezpieczeństwo przelotu. Uważa tak 71% Polaków, w których przeważały kobiety i osoby zajmujące kierownicze stanowiska.
Kupując bilet, pasażerowie na drugim miejscu zwracają uwagę na jakość obsługi na pokładzie oraz komfort podróży. Wymagania te maleją wraz z wiekiem ankietowanych. Największą wagę do komfortu lotu przywiązują osoby pomiędzy 15, a 17 rokiem życia.
Z danych firmy Acxiom Polska wynika, że klientami tanich linii są najczęściej osoby dobrze zarabiające. Dochody blisko połowy ankietowanych przekraczały 2,6 tys. zł netto. Duża grupa zarabia nawet powyżej 7 tys. zł miesięcznie. Klientami tanich linii są głównie osoby wykształcone (90% posiada średnie lub wyższe wykształcenie), studenci i przedstawiciele wolnych zawodów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Pyrzowice staną się popularniejsze od Balic?
Egzotyczne podróże "służbowe" parlamentarzystów
50 mln zł w zasięgu lotniska w Jasionce
Poznań: pierwszy w Polsce lokal Auntie Anne's
Restauratorzy będą składać parasole, bo zasłaniają one widok kamerom!
W Lufthansie znowu strajki. Odwołano ponad 80 lotów.
Pytanie do właścicieli biur podróży
Hiszpańskie linie lotnicze Iberia przerwały strajk!
Legendarny Orient Express znów odwiedzi Kraków
Irlandzcy hotelarze wykorzystują zagranicznych pracowników
Bez przeszkód na A4 Kraków - Katowice?
Kraków: Nie tylko duże muzea warto odwiedzać!
Accessible Portugal: teraz także wyjazdy zagraniczne dla niepełnosprawnych
Interferie mogą mieć gorsze wyniki w 2007 roku
Nowa promocja lata w Neckermannie
Pogoda nie sprzyja urlopowi w kraju
Austriacka firma MAI zainwestuje 23,5 mln euro w bydgoskie lotnisko
Węgierski deweloper postawi w Chorzowie kompleks z dwoma hotelami
Grill House w Holiday Inn Warszawa Józefów już zaprasza gości!
Co myślicie o reklamie na telebimach biur podróży?