Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Konsorcjum Alians poprawia jakość świadczonych usług przez biura podróży
Na spotkaniu w Kielcach członkowie Polskiej Sieci Biur Podróży Alians dokonali podsumowania 3 lat współpracy w ramach konsorcjum Alians.
Ustalono, że wiele rozwiązań, które zastosowano w konsorcjum procentuje korzyściami finansowymi oraz szybkim rozwojem jego członków, co powoduje wzrost jakości usług świadczonych przez biura zrzeszone w Aliansie.
Dzięki konsorcjum przychody netto całej grupy zwiększyły się średnio o 17,6%. Odnotowano także znaczny wzrost ilości sprzedanych biletów lotniczych (średnio o 18,5%), ilości obsłużonych klientów (średnio o 23,2%) oraz zorganizowanych imprez turystycznych.
Jednocześnie nastąpił także wzrost jakości w rozwoju wszystkich zrzeszonych biur. Dzięki konsorcjum biura oferują szerszy zakres usług. Lepiej też mogą obsłużyć klienta dzięki wspólnej wymianie doświadczeń, wzajemnej obsłudze klientów w 20 miastach Polski, wspólnej promocji w internecie oraz wykorzystaniu call center dostępnego 7 dni w tygodniu w godzinach 08.00 - 22.00.
Barbara Dziedzic, prezes Konsorcjum przyznała - Efekty 3-letniej współpracy wskazują, że warto działać razem, dla dobra klientów i rozwoju naszych biur.
Członkami Aliansu są: Travelbank z Warszawy, Air Tours Cracow z Krakowa, Sky Tours z Łodzi, Barbara Travel z Tarnowa, BP Transer z Wrocławia, Evatrans ze Szczecina, Bial-Tur z Białegostoku, B.P. Bravo z Poznania, A.T. Sigma z Kielc, BP Krystyna Tyszkiewicz z Augustowa, Flugo z Bydgoszczy, Centrum Usług Lotniczych i Turystycznych z Częstochowy i Gliwic, BP Zbigniew Staniszewski z Wałbrzycha. Wszystkie zrzeszone biura działają na polskim rynku od ponad 10 lat oraz posiadają akredytację IATA.
Konsorcjum prowadzi sprzedaż przez call center 0-801- 46 46 46, które jest czynne 7 dni w tygodniu od 08.00 do 22.00 oraz poprzez stronę internetową www.alians.net.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Wyłączony radar powodem pomyłkowego lądowania w Krzesinach?
Najzimniejsze stolice świata - Warszawa na 10 miejscu
IV Mistrzostwa Polski Kelnerów w Lublinie
Wrocławskie lotnisko odblokowane
Problemy z udziałami w spółce która ma zarządzać lotniskiem w Modlinie?
Londyn, Paryż i Rzym najpopularniejszymi miastami na długi weekend
czy ktoś był z Itaką na wycieczce w Paryżu?
Podpisano kontrakt na przebudowę linii kolejowej Koluszki-Łódź!
Jak kandydaci na urząd prezydenta Szczecina widzą rozwój turystyki w mieście?
Czat - nowy sposób na rezerwację świadczeń!
W Rzeszowie powstanie nowy hotel
Tatry - Nowe atrakcje dla narciarzy
Holiday Inn Warszawa Józefów nominowany