Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
Kampanii "nie jedźcie nad morze" ciąg dalszy
W całej Polsce zawisły w ostatnich dniach billboardy z napisem "Nie jedźcie nad morze". Bardzo oburzyło to właścieli hoteli, domów wczasowych i pensjonatów w nadmorskich kurortach. Tegoroczny seszon nie zaczął się dla nich najlepiej - zła pogoda raczej nie przyciąga turystów w te strony. Na dodatek pojawiły się wspomniane billboardy, które według na pewno nie pozostaną bez wpływu na decyzje Polaków o wyjeździe nad polskie morze. Z tej antyreklamy nie cieszą się także właściciele bazy noclegowej w górach - uważają, że kampania nie jest w porządku.
W odpowiedzi na oburzenie przedsiębiorców z nad Bałtyku, ujawnione zostało, kto jest autorem tajemniczych billboardów. Okazało się, że jest to pierwszy etap kampanii reklamowej sieci telefonii komórkowej Heyah. Rzecznik prasowy Heyah, Agata Borowska, tłumaczy, że jest to przekorne odwrócenie właściwego przekazu, co sugeruje słowo "negatyw" widniejące na wspomnianych plakatach. Dalsze etapy kampanii pozostają nadal tajemnicą.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nie jedźcie nad morze
[2004-07-08 12:04 999.999.999.*]
Proszę Państwa, przecież takie same plakaty są z napisami "nie jedźcie w góry", nie wychodźcie z domu" itp. Jak ktoś mógł pomyśleć, że jest to jakaś kampania zniechęcająca do wyjazdu nad morze czy w góry...Poza tym nawet po charakterze pisma na plakatach widać, że chodzi o Heyah... odpowiedz »
nie jedźcie nad morze
[2004-07-08 12:34 999.999.999.*]
to jest naprawde nie na miejscu reklama w złym czasie i moze połozyc wiele małych firm zajmujacych sie turystyka krajowa .... jest to bulwersujace
kasiek odpowiedz »Znowu te zboczki dorwały się do reklamy
[2004-07-08 13:22 999.999.999.*]
Sieć Heyah jest ulubioną siecią pedałów i innych zboczków. Widać po reklamie, że adidas rzucił się im na mózgi. odpowiedz »
Dział aktualności dnia:
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
W Warszawie powstał hotel kapsułowy
Mazowsze - kiedy i czy rzeczywiście powstanie lotnisko dla tanich linii?
Tanie hotele w Wielkiej Brytanii odstraszają warunkami?
Rio de Janeiro: gorący karnawał rozpoczęty
Zamknięto pięć kąpielisk w zachodniopomorskim
Japan Airlines ogłosił bankructwo
Amerykanie będą podróżować na Kubę bez ograniczeń?
Padł kolejny rekord na Wieży Eiffla
Mazowieckie: coraz więcej skarg na usługi turystyczne
Księstwo Monako powiększy się o półwysep!
Fiasko szybkiej kolei, lotniska w Łodzi?
Turyści coraz częściej dokonują rezerwacji korzystając z ofert First Minute
Rozmowy przez komórki na pokładzie samolotów już dozwolone!
Dzięki środkom z UE POT będzie promować Polskę za granicą?
Targi PATA 2006 odbędą się w Hong Kongu
Amerykańskie linie lotnicze zamknęły 2007 dodatnim wynikiem finansowym
Zakopianka - rusza budowa węzła w Mogilanach
Konkurs POT na najlepszy produkt turystyczny