TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Kampanii "nie jedźcie nad morze" ciąg dalszy

W całej Polsce zawisły w ostatnich dniach billboardy z napisem "Nie jedźcie nad morze". Bardzo oburzyło to właścieli hoteli, domów wczasowych i pensjonatów w nadmorskich kurortach. Tegoroczny seszon nie zaczął się dla nich najlepiej - zła pogoda raczej nie przyciąga turystów w te strony. Na dodatek pojawiły się wspomniane billboardy, które według na pewno nie pozostaną bez wpływu na decyzje Polaków o wyjeździe nad polskie morze. Z tej antyreklamy nie cieszą się także właściciele bazy noclegowej w górach - uważają, że kampania nie jest w porządku.


W odpowiedzi na oburzenie przedsiębiorców z nad Bałtyku, ujawnione zostało, kto jest autorem tajemniczych billboardów. Okazało się, że jest to pierwszy etap kampanii reklamowej sieci telefonii komórkowej Heyah. Rzecznik prasowy Heyah, Agata Borowska, tłumaczy, że jest to przekorne odwrócenie właściwego przekazu, co sugeruje słowo "negatyw" widniejące na wspomnianych plakatach. Dalsze etapy kampanii pozostają nadal tajemnicą.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kampania nie jedźcie nad morze billboardy antyreklama sieć komórkowa Heyah Agata Borowska oburzenie skargi właścicieli nadmorskich kurortów przedsiębiorców z nad Bałtyku Bałtyk kurorty nad polskim morzem turystyka wyjazdy podróże wycieczki nad polskie morze wypoczynek etapy kampanii reklamowej efekty


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję