"The Rush Report" już jest
Firma iPerceptions and Hospitality eBusiness Strategies ogłosiła w zeszłym tygodniu wydanie swojego nowego raportu dotyczącego oceny stron hotelowych w Internecie.
Podczas przeprowadzonych badań firma przebadała około 72 tysiące osób, głównie podróżujących w celach biznesowych oraz rezerwujących miejsce w hotelu bezpośrednio na jego stronie internetowej. Badani oceniali przede wszystkim wygląd strony oraz poziom zadowolenia z zawartych na niej informacji. "The Rush Report" będzie odtąd ukazywał się raz na kwartał.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Przyrodnik Steve Irvin patronem parku narodowego w Australii
Mazury - Przewodnicy narzekają na ograniczenia w organizacji spływów
Tylko 80 polskich kibiców zatrzymanych na MŚ!
Aby lecieć ze złamaną nogą kup trzy bilety!
Wokół lotniska w Balicach powstanie specjalna strefa gospodarcza
Pożar w restauracji gasili wspólnie polscy i niemieccy strażacy
W Intercity można kupić bilet płacąc kartą
BEZPŁATNE SZKOLENIA INFORMATYCZNE dla pracowników z branży turystycznej
Śląska Organizacja Turystyczna
Południowe plaże czekają na polskich ratowników
Wkrótce nie będzie tanich lotów z Okęcia?
Trójmiasto: zakaz kąpieli z powodu sinic
Nietypowy wyjazd motywacyjny: pracownicy Złomreksu zdobyli Kilimandżaro
Jeszcze więcej do zapłacenia na Białorusi.
Sprzedano artystyczne wyposażenie Hotelu Europejskiego
Czym będzie straż uzdrowiskowa?
Czy powstanie centrum konferencyjno - handlowe przy hotelu Rzeszów?
Best Reisen Group: oferta pobytowa w Luksorze
Powstał portal na temat wypoczynku nad morzem