Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Zobacz także
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego Ryanair
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej Polsce
Nowy manager w stołecznym hotelu Leonardo Royal
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich turystów
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci Marriott
Przedstawiciele włoskiej Kampanii w Polsce
W 6 marca br. w warszawskim hotelu Marriott odbyło się spotkanie z przedstawicielami handlowymi włoskiego regionu Kampania. Uczestnicy mogli nawiązać kontakty handlowe z producentami prawdziwej mozzarelli z bawolego mleka, makaronów oraz win i likieru Limoncello.
Spotkanie odbyło się w ramach "Terrafelix - Region Kampania w roli głównej". Kilkanaście firm prezentowało produkty z Kampanii przedstawicielom restauracji, importerom win i pismom branżowym z całej Polski.
Kampania to jeden z najczęściej odwiedzanych regionów Włoch. Poza różnorodnością krajobrazów, zabytków i wielokulturowością, turystów przyciąga zróżnicowana kuchnia. Prawdziwa mozzarella z bawolego mleka, pizza, pasta - to tylko niektóre ze znanych na całym świecie produktów, które pochodzą właśnie z Kampanii.
Najbardziej cenione produkty z Kampanii to: pomidory z San Marzano (tzw. Czerwone Złoto), karczoch z Paestum, morela z okolic Wezuwiusza, biała figa z Cilento, pachnące i soczyste jabłka określone mianem "królowa jabłek", ocherzy z monti Picelini, aromatyczny kasztan z Valle dell’lrno, cytryna z Massy czy też specjalna odmiana mozarelli "di Bufala", której marka jest chroniona.
Firmy z Kampanii posiadają następujące certyfikaty:
· Jakości, zgodny z międzynarodowym standardem ISO 9001:2000
· Bezpieczeństwa spożywczego, zgodny ze standardami HAACP
· Środowiska, zgodny z międzynarodowym standardem ISO 9001:2000
· Bezpieczeństwa i etyki pracy, zgodny z międzynarodowymi standardami OHSAS 18001 i SA8000
W spotkaniu wzięły udział następujące firmy: Azienda Agricola Adolfo Grimaldi (orzechy włoskie z Sorrento), Azienda Agricola Casebianche (wino), Azienda Agricola Marino (oliwa z oliwek extravergine DOP "Salertańskie Wzgórza"), Antica Distillera Russo (likiery i wina), Cantina Terranera (wina regionalne z okolic Irpinii), Casa Barone (pomidory Piennolo z rejonu Wezuwiusza), Caseificio F.Lli Gallo (produkty pochodzenia mlecznego), Caseificio Nicasrto (nabiał), Cozsorzio Oro Giallo Del Sannio Beneventano (herbatniki, słodycze, ciastka), Contea De Altavilla (wino), De Metteis Agroalimentare (makaron z produkcji tradycyjnej i biologicznej), FPD (pomidory w puszkach), Grotta Del Sole (wino), Hub Italy (rynek spożywczy, restauracyjny), Labcaffe (kawa), Masseria Murata (wino), Pomilia (pomidory), Raucci Casa Vinicola (wino DOC), Salumificio F.Lli Spiezia (wędliny), Solania (pomidor San Marzano DOP), Torrefazione Antonio Castorino (kawa), Verdoliva (oliwa z oliwek extravergine).
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Netmedia potrzebuje środki na akwizycję
W Polsce rozwija się budownictwo hotelowe
Warszawa: samolot lądował kilkanaście minut po starcie
Ponad 2 miliony na opracowanie koncepcji
Związki zawodowe Alitalii doprowadziły ją do bankructwa?
Wisła, Szczyrk, Ustroń nie odnotowały spadku zainteresowania ofertą turystyczną
Goście Hotelu Belvedere i Litwor będą mieli szansę wygrać bilety na Seszele
GUS: w grudniu 2009 spadła liczba udzielonych noclegów
Hotel Śląska Wrocław zostanie sprzedany
Ryanair: 15 dodatkowych rejsów z Polski do Londynu na lato 2008
Czechy: karnawałowe atrakcje dla turystów
Perypetie Veolia w drodze po licencję przewoźnika kolejowego