TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Neckermann nagrodzony Srebrnym Godłem European Trusted Brands 2006!

Biuro podróży Neckermann Polska już po raz drugi otrzymało nagrodę Srebrnego Godła i certyfikat Marki Godnej Zaufania w kategorii "biuro podróży" w europejskim badaniu konsumenckim European Trusted Brands 2006 przeprowadzonym przez Reader's Digest.


W tym roku sondaż został przeprowadzony w 12 językach i objął 14 krajów europejskich. Już po raz szósty ankietowani, wybrani spośród 4-milionowej bazy prenumeratorów magazynu, mogli wyrazić swoje zaufanie do ulubionych marek, instytucji oraz wartości. Próba ustalona na podstawie selekcji i wyników badania odzwierciedla zróżnicowanie demograficzne każdego z 14 krajów. Ponad 25 tysięcy respondentów, w tym 1.109 Polaków głosowało na najlepsze marki w 20 kategoriach międzynarodowych i 10 lokalnych. Przy każdej kategorii respondent mógł wskazać jedną markę, której najbardziej ufa oraz oceniać ją w skali od 1 do 5 według kryteriów takich jak: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek i znajomość potrzeb klienta. Złote Godła Trusted Brand zostały przyznane markom, które otrzymały największą liczbę spontanicznie oddanych głosów, natomiast Srebrne Godła Trusted Brand - markom najwyżej ocenionym we wszystkich kryteriach.

W kategorii "biuro podróży" respondenci oddali łącznie 13 896 głosów. Neckermann Polska we wszystkich kryteriach uzyskał najwyższe notowania: jakość - 4,49 punktów, wartość w stosunku do ceny - 3,93, silny wizerunek - 4,35, znajomość potrzeb klienta - 4,47. Według badania osoby, które wybrały Neckermann′a są rodzinne (81%), śmiałe (71%) i pewne siebie (52%). - Cieszymy się, że polscy konsumenci ufają Neckermann′owi i w ich świadomości nasze biuro podróży jest Marką Godną Zaufania. Wysoka ocena naszej oferty, przyznana przez klientów, jest dla nas cenną nagrodą i najlepszą rekomendacją - powiedziała Magda Plutecka-Dydoń PR Manager Neckermann Polska.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Neckermann Polska zaufana marka European Trusted Brands 2006 Srebrne godło Reader's Digest badanie konsumenckie w biuro turystyczne podróży




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję