Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Zobacz także
Wojna w Izraelu. Przewoźnicy odwołują loty
LOT zapowiada nowe połączenie z Warszawy
KLM planuje więcej lotów z Polski
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za opóźnienie
TSUE:Pasażerowie mają prawo do odszkodowania, nawet jeśli nie stawili się na odprawę
LOT nie będzie konkurował z Centralwings!
LOT, właściciel taniej linii Centralwings ogłosił, iż uporządkuje rozkład lotów obu firm, tak, by przewoźnicy nie konkurowali ze sobą. Narodowy przewoźnik zrezygnuje również z wypraw na Daleki Wschód na rzecz dochodowej Europy, USA i Kanady. A Centralwings wyspecjalizuje się w tanich dowozach Polaków do pracy - podała Gazeta Wyborcza.
LOT będzie zarabiał na pasażerach z zasobnym portfelem
Zgodnie z nową strategią LOT będzie zarabiać na pasażerach z zasobnym portfelem. Przewoźnik zainteresowany jest zwłaszcza połączeniami z i do Warszawy, bo na tych trasach głównie latają biznesmeni.
LOT zamierza wybierać sobie połączenia, na których będzie operował - m.in. właśnie ogłosił, iż przejmuje od Centralwings intratną trasę do Mediolanu. Oznacza to, iż pasażerowie mający dotychczas 2 opcje - drogą, z LOT (za nawet 2955 zł w obie strony), i tanią z Centralwings (najwyżej 396 zł w 2 strony) będą mieli już tylko tą pierwsza.
Takie zmiany w mapach połączeń to część polityki LOT-u, która zakłada, iż z warszawskiego lotniska wygodne i dobrze wyposażone maszyny LOT-u będą wozić głównie biznesmenów. Natomiast maszyny Centralwings, które nie posiadają klasy biznes oprócz przewozów czarterowych będą zajmować się przede wszystkim dowozem Polaków do pracy w Europie Zachodniej.
Centralwings będzie woził Polaków do pracy za granicą
Dotychczas polski tani przewoźnik woził pasażerów tylko do Londynu, Edynburga, Dublina i Shannon. Niedługo jednak uruchamia kolejne rejsy: z Warszawy do Malagi, Gerony, Lizbony, Faro i na Majorkę, z Krakowa do Malagi, a z Poznania i Katowic na Majorkę. Centralwings zamierza poszerzyć grupę docelową, do której adresowana jest oferta przewoźnika o osoby latające do pracy. - Do tej pory Polacy latali tam głównie ze względów turystycznych - tłumaczy Andrzej Kobielski, dyrektor siatki i czarterów Centralwings.
Centralwings już teraz zbiera siły, by szybko stać się liderem przewozów na obranych w nowej strategii trasach. Rezygnuje więc z uruchomionego ledwie miesiąc temu połączenia do Leeds, a samolot przestawia właśnie na Półwysep Iberyjski.
LOT stawia na USA u Kanadę
LOT założył, iż będzie zarabiać na trasach sprawdzonych od lat, czyli oprócz biznesowych lotów do Niemiec czy Francji będzie obsługiwał połączenia do USA i Kanady. - Nie jest wykluczone, że w 2007 r. uruchomimy połączenie do Waszyngtonu - zapowiada Marek Serafin, dyrektor LOT-u ds. siatki połączeń. Z analiz LOT-u wynika, iż znaczna liczba pasażerów traktuje lotniska w Nowym Jorku i Chicago jako punkty przesiadkowe. Dlatego przewoźnik chce zaoferować pasażerom, którzy chcą dolecieć m.in. do Los Angeles, San Francisco czy Seattle, loty do Waszyngtonu, skąd wewnętrzne trasy obsługuje partner LOT-u z sojuszu lotniczego Star Alliance - linia United.
LOT rezygnuje z ekspansji na Daleki Wschód
Polski narodowy przewoźnik planował uruchomienie lada chwila połączeń m.in. do Pekinu i Delhi. Na razie jednak LOT zapowiedział, iż w tym roku rezygnuje z planów ekspansji na Daleki Wschód. - Te loty będą opłacalne przy użyciu nowej generacji Boeingów 787, które dostaniemy w listopadzie 2008 r. Nie wykluczamy, że pod koniec 2007 roku uruchomimy pierwsze połączenie do Pekinu przy użyciu obecnych maszyn, by wypromować te trasę m.in. podczas letniej Olimpiady 2008r. - tłumaczy Serafin.
Centralwings będzie latał z lotnisk regionalnych
LOT dąży do tego, by Centralwings rozwijał przewozy głównie z lotnisk regionalnych, takich jak Katowice lub Kraków, bo stamtąd najwięcej osób lata do pracy za granicą.
Tania linia zgodnie z założeniami będzie obsługiwała coraz mniej połączeń z Warszawy, gdyż stolica nie sprzyja rozkwitowi Centralwings z powodu niskiego bezrobocia.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
LOTY DO USA
[2008-02-15 18:31 91.94.28.*]
dolar tanieje . niewiwiadomo czy to sie oplaci temat wiz dla polakow .obiecali zniesc ico ztego wyszlo. patriota odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
POT ogłosiła konkurs na stanowiska dyrektorów poszczególnych POIT-ów
Poznań: Ibb Andersia - hotel w biurowcu
Państwo kupi od syndyka akcje LOT-u?
Rekordowa edycja akcji "Poznań za pół ceny"
Restauracje w Tokio mają najwięcej gwiazdek
21 lutego - Międzynarodowy Dzień Przewodnika Turystycznego
Wrocławskie lotnisko notuje tendencję wzrostową
Jakie sa linie autobusowe we włoszech ??
Którym miastom uda się zarobić na organizacji Euro 2012?
Strajkują piloci Lufthansy. Utrudnienia na wszystkich niemieckich lotniskach
Augustów: Spływ i Zawody Kajakowe Branży Turystycznej
Rynek niemiecki - analizy i prognozy
Belgijska czarna lista linii lotniczych
Zorganizowany wypoczynek dzieci i młodzieży
Kebaby z mięsa psiego to tylko niecna plotka!
Polskie Jadło: podsumowanie wigilii na krakowskim Rynku
Ilu obcokrajowców nocowało w Polsce?
Szlak turystyczny na Giewont już otwarty
Düsseldorf: Niemcy zapraszają do siebie!
Sebastian Mikosz został prezesem LOT-u