Ogłoszenia
Ogłoszenia
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Zobacz także
Kto dołączył do Polskich Marek Turystycznych
Wzrost cen wyjazdów turystycznych hamuje
Airbnb zazdrości hotelom i zmierza do profesjonalizacji gospodarzy?
Sąd może z urzędu poinformować podróżnego o prawie do bezkosztowego rozwiązania umowy
Upały i rosnące koszty życia zapoczątkują zmiany w turystyce?
Zaufane marki wg Reader
Europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. Obok Nokii i Nivea, które niezmiennie od 7 lat cieszą się największym zaufaniem wśród Europejczyków znalazły się również marki z sektora turystycznego: Orbis Travel (Złote Godło) i Itaka (Kryształowe Godło).
W siódmej już edycji badania European Trusted Brands 2007 wzięło udział ok. 24 tysiące respondentów z 15 krajów. Wskazali oni marki godne zaufania, które nagrodzone zostaną Złotym Godłem i - zupełnie nowym - Kryształowym Godłem European Trusted Brands 2007. Organizatorem tego nbadania konsumenckiego jest Reader's Digest.
W badaniu European Trusted Brands 2007 największe zaufanie Polaków zdobyły w swoich kategoriach następujące marki: Toyota (samochód), Amica (urządzenia AGD), IBM (komputer osobisty), Nokia (telefon komórkowy), Orange (operator telefonii komórkowej), Sony (aparat fotograficzny/kamera), Orbis Travel (biuro turystyczyne), PKO Bank Polski (bank), Visa (karta płatnicza), PZU S.A. (towarzystwo ubezpieczeniowe), Neostrada TP (firma internetowa), PKN Orlen (stacja benzynowa), Centrum (witaminy), Apap (środek przeciwbólowy), Gripex (leki na przeziębienie), L’Oréal (kosmetyki do pielęgnacji włosów), Avon (kosmetyki zapachowe i kolorowe), Nivea (kosmetyki do pielęgnacji skóry), Vizir (proszek do prania), Nestlé (płatki śniadaniowe).W 10 kategoriach wybieranych lokalnie, największym zaufaniem obdarzone zostały następujące marki: TVN (stacja TV), Winiary (producent żywności), Herbapol Lublin (preparat ziołowy/homeopatyczny), Dr Oetker (ciasta/desery), Hortex (soki), Blend-a-med (pasta do zębów), Domestos (środki czystości), Slimfast (preparat na odchudzanie), Geriavit Pharmaton (preparat na witalność), Pioneer Pekao (Fundusz inwestycyjny). Marki te otrzymają Złote Godło European Trusted Brands 2007.
Oprócz Złotego Godła przyznano również Kryształowe Godło European Trusted Brands 2007 dla marek, które w badaniu uzyskały najwyższe notowania w czterech kryteriach: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, zaspokojenie potrzeb klienta. Dotychczas marki te otrzymywały Srebrne Godła. To właśnie wśród laureatów tych nagród jest co roku najwięcej zmian, a każda taka zmiana pokazuje reakcję konsumentów na pozycję rynkową marki.
Tym godłem wyróżniono biuro podróży Itaka, obok takich marek jak: Mercedes (samochód), Beko (urządzenia AGD), Toshiba (komputer osobisty), Sony Ericsson (telefon komórkowy), Era (operator telefonii komórkowej), Panasonic (aparat fotograficzny/kamera), Lukas Bank (bank), MasterCard (karta płatnicza), ING Nationale Nederlanden (towarzystwo ubezpieczeniowe), Onet.pl (firma internetowa), Shell (stacja benzynowa), Falvit (witaminy), Nurofen (środek przeciwbólowy), Aspirin C (lek na przeziębienie), Dove (kosmetyki do pielęgnacji włosów), Christian Dior (kosmetyki zapachowe i kolorowe), Vichy (kosmetyki do pielęgnacji skóry), Persil (proszek do prania), Dr Oetker (płatki śniadaniowe), Discovery (stacja telewizyjna), Danone (producent żywności), Oscillococcinum (preparat ziołowy/homeopatyczny), Delecta (ciasta/desery), Tymbark (soki), Colgate (pasta do zębów), Ajax (środki czystości), Naturell (preparat na odchudzanie), Bodymax (preparat na witalność), Arka BZ WBK (fundusz inwestycyjny).
Tegoroczna edycja została przeprowadzona w sierpniu i wrześniu 2006 r. w 15 krajach europejskich, łącznie z Rosją (Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Szwajcaria, Węgry, Wielka Brytania.). Respondenci zostali wybrani spośród 4-milionowej bazy prenumeratorów miesięcznika Reader’s Digest. Próba ustalona na podstawie selekcji i wyników badania odzwierciedlała zróżnicowanie demograficzne każdego z krajów. W tegorocznej edycji przeanalizowano łącznie 24 213 ankiet.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Lotnisko w Los Angeles zamknieto z powodu upałów!
Wkrótce otwarcie kopalni Guido
Estonia wprowadziła zakaz palenia w miejscach publicznych
Egipt promuje się w Szwajcarii
Aero Lloyd ogłosiło niewypłacalność
Lotnisko w Obicach i tak powstanie - oznajmił prezydent Kielc
Wrocław: Hotel The Granary otwarty
Star Alliance stale się rozwija
W kwietniu nowe połączenia z bydgoskiego portu
Mazurska Pętla - nowy szlak żeglarski?
Gdańsk Convention Bureau - ICCA Silent Auction