Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki TUI Nysa
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- SPECJALISTA DS. OBSŁUGI REZERWACJI AGENCYJNYCH
- Specjalista ds. turystyki - TUI FR M1 Poznań
- PRODUCT MANAGER
- pilotaż - Kaszuby Łeba
- PILNE! Pilot Włochy 09-14.09.2024
- Pilotaż Grecja Delfy Ateny Meteory...
- Pilotaż 20 września/ z Łodzi do Parku Suntago
- Pilotaż - Budapeszt
Poznań: darmowe dojazdy na mecze i koncerty
W Poznaniu możliwy będzie dojazd za darmo na koncert, mecz bądź inną imprezę tramwajem lub autobusem. Jedynym warunkiem jest wykupienie przez organizatora imprezy hologramów od MPK.
- Super sprawa, można by było podróżować różnymi środkami transportu i o nic się nie martwić - wspomina pan Jacek, który z biletem na mecz Polski z Ekwadorem jechał najpierw pociągiem z Dortmundu do Gelsenkirchen, a potem na stadion tramwajem.
Mimo, iż imprezy organizowane w Poznaniu nie są aż tak wielkie jak mistrzostwa świata, jednak ułatwienia mogą być podobne. - Organizatorzy zwracali się do nas o umożliwienie bezpłatnych przejazdów osobom, które mają bilety na ich imprezy. Dlatego zarząd naszej firmy podjął uchwałę, która pozwoli coś takiego robić - powiedział Zbigniew Rusak, wicedyrektor MPK do spraw organizacji przewozów.
Sprawa jest prosta. Jeśli organizator imprezy chce, aby bilety na nią upoważniały na darmowy podróż autobusami i tramwajami, musi on wykupić od przewoźnika hologramy, które trzeba nakleić na bilety bądź identyfikatory hologramy. A jaki jest tego koszt? - Cena będzie zryczałtowana i na pewno do przyjęcia - zachęca dyrektor Rusak.
MPK dokonało podziału klientów na dwie grupy. Są to organizatorzy jednorazowych imprez masowych sportowych i kulturalnych. - Bilet z naszym hologramem upoważnia posiadacza do bezpłatnych podróży komunikacją miejską w okresie od 1 godziny przed rozpoczęciem imprezy do 4 godzin po rozpoczęciu - tłumaczy Rusak.
- Na pewno jesteśmy otwarci na tego typu pomysły. Musielibyśmy jednak poznać więcej szczegółów, ofertę cenową. Najpierw spytalibyśmy też o opinię kibiców, czy im się taki pomysł podoba.- mówi Joanna Dzios, rzeczniczka klubu KKS Lech.
Do drugiej grupy klientów należą organizatorzy dłuższych kilkudniowych imprez, na które przyjeżdżają do Poznania goście.
- Dla przyjezdnych poruszanie się po mieście nie jest prostą sprawą, bo nie mają orientacji, czy dojadą do celu na bilecie 10- czy 30-minutowym. Zasada, jaką proponuje MPK, jest na pewno dobra, jednak wszystko będzie zależało od ceny, jakiej przewoźnik zażąda - komentuje rektor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. - Jeśli mówimy tu o pojedynczych złotówkach za hologram, to nasza uczelnia na pewno będzie zainteresowana - dodaje.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
USA najpotężniejszym rynkiem
Kultowa, rzymska atrakcja turystyczna będzie
Dział centra informacji i promocji:
ZOPOT promuję Polskę
City break - jak wybierają
Wielkopolska stawia na
Starsze aktualności:
W Krakowie powstaje nowy szlak
Emirates chwali się dobrymi
Gdzie Polacy jadą z biurami na Boże
Grecja z nowym planem dla
Kolejne kraje bliżej członkostwa w
Airbnb zazdrości hotelom i zmierza do profesjonalizacji
Mistrzostwa wirtualnych biur
Travelport rozszerza umowę partnerską z TravelTech
Plebiscyty dla mieszkańców i turystów przebywających w Małopolsce
Otwarto trzy kąpieliska nad Zalewem Zegrzyńskim
Czy Lato 2010 okazało się dla Rainbow Tours szczęśliwe?
Podpisano porozumienie ws. rozwoju międzynarodowej drogi wodnej
Chopin pod Piramidami - obchody Roku Chopinowskiego w Egipcie
Pomysł branży na reaktywację pomorskiej kuchni
Port lotniczy w Monachium w jednym dniu obsłużył 122 tys. pasażerów
Promem z Elbląga do Petersburga
Fatalny stan zabytków w Rzymie!
Warto rodzić dzieci w samolotach AirAsia
Turyści odwiedzający Toruń zostawiają w mieście coraz więcej pieniędzy
Szczecin-Goleniów ma nowy terminal!
Virgin Atlantic i Travelport GDS podpisały globalną umowę o udostępnianiu pełnej oferty
Niepełnosprawni sprawdzają, czy w restauracjach jest ok!
W Wenecji w tłusty czwartek bawiło się 32 tysiące turystów
Odwołane loty najczęstszą przyczyną skarg pasażerów
Wyspy Dziewicze: produkt turystyczny 3 in 1