TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Czy Lato 2010 okazało się dla Rainbow Tours szczęśliwe?

Sezon Lato 2010, Rainbow Tours uznało za udany. Z ofert tego giełdowego touroperatora skorzystało w okresie od stycznia do września blisko 100 tys. klientów. Dla porównania, w trakcie całego roku 2009 z usług Rainbow Tours skorzystało 96 tys. klientów. Spółka odnotowała w trakcie trzech ostatnich kwartałów ponad 12-procentowy wzrost wpływów ze sprzedaży i wyniósł 7,7 mln zł netto, przy przychodach 266 mln zł.


Rainbow Tours dopatruje się powodów tak dobrych wyników za ostatnich dziewięć miesięcy m.in. w sprzyjającym kursie euro, wzroście liczby klientów spółki, a także dobrze skalkulowanych cenach walut. Istotna okazała się ponadto przedsprzedaż letniej oferty w ramach akcji "first minute“, która osiągnęła swój cel.

Spółka przejawia obecnie o 20 proc. większą dynamikę sprzedaży w porównaniu z takim samym okresem zeszłego roku. Największym udziałem w tym wzroście mogą się pochwalić własne biura sprzedaży, a także call center, których kanał dystrybucji urósł o ponad 30 proc. Z tego powodu Rainbow Tours od początku roku konsekwentnie powiększa ogólnopolską sieć Biur Obsługi Klienta, a także punktów sprzedaży spółki zależnej - ABC Świat Podróży.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Rainbow Tours sezon lato 2010 first minute call center biura sprzedaży ABC Świat Podróży




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję