Czy Lato 2010 okazało się dla Rainbow Tours szczęśliwe?
Sezon Lato 2010, Rainbow Tours uznało za udany. Z ofert tego giełdowego touroperatora skorzystało w okresie od stycznia do września blisko 100 tys. klientów. Dla porównania, w trakcie całego roku 2009 z usług Rainbow Tours skorzystało 96 tys. klientów. Spółka odnotowała w trakcie trzech ostatnich kwartałów ponad 12-procentowy wzrost wpływów ze sprzedaży i wyniósł 7,7 mln zł netto, przy przychodach 266 mln zł.
Rainbow Tours dopatruje się powodów tak dobrych wyników za ostatnich dziewięć miesięcy m.in. w sprzyjającym kursie euro, wzroście liczby klientów spółki, a także dobrze skalkulowanych cenach walut. Istotna okazała się ponadto przedsprzedaż letniej oferty w ramach akcji "first minute“, która osiągnęła swój cel.
Spółka przejawia obecnie o 20 proc. większą dynamikę sprzedaży w porównaniu z takim samym okresem zeszłego roku. Największym udziałem w tym wzroście mogą się pochwalić własne biura sprzedaży, a także call center, których kanał dystrybucji urósł o ponad 30 proc. Z tego powodu Rainbow Tours od początku roku konsekwentnie powiększa ogólnopolską sieć Biur Obsługi Klienta, a także punktów sprzedaży spółki zależnej - ABC Świat Podróży.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Fatalny stan zabytków w Rzymie!
Warto rodzić dzieci w samolotach AirAsia
Turyści odwiedzający Toruń zostawiają w mieście coraz więcej pieniędzy
TVP: biura podróży odwiedza coraz mniej klientów?
Targi Turystyczne INTOUREX 2011
Znamy nominacje do tytułu Osobowość Roku MICE Poland 2010
W Wenecji w tłusty czwartek bawiło się 32 tysiące turystów
Odwołane loty najczęstszą przyczyną skarg pasażerów
Wyspy Dziewicze: produkt turystyczny 3 in 1
Niemcy: nowy port lotniczy BBI będzie miał kluczowe znaczenie dla zachodniej Polski
Rosja i Gruzja wznawiają połączenie lotnicze
Ryanair będzie reklamował Podkarpacie
Piloci zasnęli w kokpicie. O mały włos nie spowodowali katastrofy lotniczej
Podpisano porozumienie ws. rozwoju międzynarodowej drogi wodnej
Chopin pod Piramidami - obchody Roku Chopinowskiego w Egipcie
Niższe ceny sms-ów w roamingu?
Podhale: nowy ośrodek narciarski
Niedoszli pracownicy Centralwings domagają się odszkodowania
Rzym-Noclegi-Mieszkania dla turystow przy samym Watykanie..