
Czy Lato 2010 okazało się dla Rainbow Tours szczęśliwe?
Sezon Lato 2010, Rainbow Tours uznało za udany. Z ofert tego giełdowego touroperatora skorzystało w okresie od stycznia do września blisko 100 tys. klientów. Dla porównania, w trakcie całego roku 2009 z usług Rainbow Tours skorzystało 96 tys. klientów. Spółka odnotowała w trakcie trzech ostatnich kwartałów ponad 12-procentowy wzrost wpływów ze sprzedaży i wyniósł 7,7 mln zł netto, przy przychodach 266 mln zł.
Rainbow Tours dopatruje się powodów tak dobrych wyników za ostatnich dziewięć miesięcy m.in. w sprzyjającym kursie euro, wzroście liczby klientów spółki, a także dobrze skalkulowanych cenach walut. Istotna okazała się ponadto przedsprzedaż letniej oferty w ramach akcji "first minute“, która osiągnęła swój cel.
Spółka przejawia obecnie o 20 proc. większą dynamikę sprzedaży w porównaniu z takim samym okresem zeszłego roku. Największym udziałem w tym wzroście mogą się pochwalić własne biura sprzedaży, a także call center, których kanał dystrybucji urósł o ponad 30 proc. Z tego powodu Rainbow Tours od początku roku konsekwentnie powiększa ogólnopolską sieć Biur Obsługi Klienta, a także punktów sprzedaży spółki zależnej - ABC Świat Podróży.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Rainbow celuje w segment
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Nowy nabór do konkursu prac
WARS testuje płatności
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Starsze aktualności:
Dodatkowe środki na Podróże z klasą rozeszły się w 4
Grecja coraz popularniejsza, także przed
KE publikuje nowe wytyczne dot. praw
Branża noclegowa niegotowa na Lex
Wracają umiarkowane wzrosty cen wyjazdów
Renesans gastronomii na Pomorzu
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Ogrody Łazienek Królewskich częściowo
Austriacka turystyka wychodzi z propozycją do
Nowa atrakcja turystyczna w
PPL: Polskie lotniska poradziły sobie pomimo awarii systemów
Miliony pasażerów przewiezionych przez PKP Intercity w II
Fatalny stan zabytków w Rzymie!
Warto rodzić dzieci w samolotach AirAsia
Turyści odwiedzający Toruń zostawiają w mieście coraz więcej pieniędzy
TVP: biura podróży odwiedza coraz mniej klientów?
Targi Turystyczne INTOUREX 2011
Znamy nominacje do tytułu Osobowość Roku MICE Poland 2010
W Wenecji w tłusty czwartek bawiło się 32 tysiące turystów
Odwołane loty najczęstszą przyczyną skarg pasażerów
Wyspy Dziewicze: produkt turystyczny 3 in 1
Niemcy: nowy port lotniczy BBI będzie miał kluczowe znaczenie dla zachodniej Polski
Rosja i Gruzja wznawiają połączenie lotnicze
Ryanair będzie reklamował Podkarpacie
Piloci zasnęli w kokpicie. O mały włos nie spowodowali katastrofy lotniczej
Podpisano porozumienie ws. rozwoju międzynarodowej drogi wodnej
Chopin pod Piramidami - obchody Roku Chopinowskiego w Egipcie
Niższe ceny sms-ów w roamingu?
Podhale: nowy ośrodek narciarski
Niedoszli pracownicy Centralwings domagają się odszkodowania
Rzym-Noclegi-Mieszkania dla turystow przy samym Watykanie..