TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




Kampania PLL LOT - druga odsłona

Polskie Linie Lotnicze tym razem stawiają na edukację klientów. W poniedziałek 26 września rozpoczęła się kampania będąca drugim etapem nowej strategii komunikacyjnej PLL LOT, zatytułowana "Lot - pod dobrymi skrzydłami". Jej celem jest przekonanie pasażerów linii lotniczych do jednej z zasad kupowania biletów lotniczych: im wcześniej tym taniej. Kampania będzie prowadzona w telewizji, prasie oraz w internecie.


Telewizyjny spot, realizowany przez studio filmowe Metro Films, będzie trwał 30 sekund. Bohaterami jest przezorna rodzina kurczaków, która w pośpiechu wpada na lotnisko aby kupić bilety lotnicze. Okazuje się, że kurczaki planują podróż dopiero za pół roku.
Narratorem reklamy będzie Krzysztof Kowalewski, który tłumaczy, że najlepiej rezerwować bilety lotnicze wcześniej.
Od poniedziałku spot reklamowy można obejrzeć między innymi na stacjach: TVP1, TVP2, Polsat, TV4, TVN czy Discovery Channel.

Pierwszy etap kampanii, zrealizowany w sierpniu 2005, zatytułowany "Podążamy za potrzebami pasażerów", miał na celu wprowadzenie nowej strategii marki LOT.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
PLL LOT strategia komunikacyjna kampania pod dobrymi skrzydłami spot reklamowy w telewizji prasie internecie lotniczych Metro Films




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję