Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
Płock reklamuje się w magazynach pokładowych przewoźników lotniczych
Reklama Płocka, która została zamieszczona w magazynie pokładowym LOT-u okazały się tak dużym sukcesem, że ratusz zdecydował się na wykupienie kolejnych ogłoszeń, między innymi w największych tanich liniach lotniczych Ryanair i Wizz Air.
Miasto Płock w magazynach pokładowych LOT-u zachwala swoją dobrą lokalizację, tereny inwestycyjne, bliskość lotniska w Warszawie oraz węzła kolejowego w Kutnie. Magistrat zaplanował również emisję spotów telewizyjnych i start dużej kampanii billboardowej. Jednak wcześniej zleci zewnętrznej firmie opracowanie jednolitej strategii promocji Płocka.
Angielskojęzyczna reklama, która zachęca do inwestowania w Płocku po raz pierwszy ukazała się w magazynie pokładowym PLL LOT "Kaleidoscope" w 2006 roku. W minionym roku urząd miasta wykupił reklamy na cały 2007 rok, co kosztowało 241 tys. zł. Na czarnym tle zostały wypisane zalety oraz przewagi Płocka, między innymi: dobra lokalizacja, tereny inwestycyjne, bliskość lotniska w Warszawie i węzła kolejowego w Kutnie oraz nowoczesną infrastrukturę. Dodatkowo umieszczone zostały fotografie Wzgórza Tumskiego, ratusza oraz kominów Orlenu i Wisły.
Grzegorz Orzeł, dyrektor ratuszowego wydziału rozwoju miasta przyznał - Kampania spotkała się z pozytywnym oddźwiękiem. Dzięki niej nawiązaliśmy kontakty z potencjalnymi inwestorami. Dodał też, że na pewno zaowocuje w przyszłości. Dlatego też wydział rozwoju chce rozszerzyć działalność promocyjną. Obecnie negocjuje warunki przedłużenia umowy na reklamę z wydawcą "Kaleidoscope" do końca tego roku. Dodatkowo reklamy Płocka wiosną mają ukazać się w magazynach pokładowych dwóch największych w Europie tanich przewoźników: Ryanaira i Wizz Air. Cena za reklamy są jeszcze tajemnicą, ale najprawdopodobniej będą zbliżone do sumy, jaką ratusz wydał na reklamę w liniach LOT.
Grzegorz Orzeł zaznacza też - Nasze materiały ukażą się przy okazji dużych imprez wystawienniczych, w których weźmiemy udział. Będą to największe targi, które odwiedzają poważni inwestorzy: w marcu MIPIM w Cannes, warszawskie targi CEPIF w maju oraz monachijskie Expo Real w październiku. Urząd chce być obecny również na CIFIT w Chinach i CityScape z Dubaju. Dyrektor wydziału rozwoju dodaje - Dlatego rozważamy zamieszczenie reklam w magazynach pokładowych największych azjatyckich linii lotniczych - CNN Asia i CNN Traveller.
Orzeł zapowiedział - We wrześniu nasze spoty ukażą się w telewizji. Badamy rynek. Wstępnie zainteresowane emisją spotów wyraziły już TVN CNBC oraz polsatowska TV Biznes.
Na rok 2009 zaplanowano też kolejną kampanię billboardową. Plakaty mają pojawić się w największych miastach i kusić inwestorów. Podobny projekt realizowało też Opole.
Jednak najpierw ratusz chce mieć jednolitą koncepcję promocji miasta. Ma ją stworzyć zewnętrzna firma, która zostanie wybrana w przetargu. Ogłoszenie w tej sprawie ma się ukazać w Biuletynie Zamówień Publicznych jeszcze w lutym tego roku. Szef wydziału rozwoju zaznacza - Zależy nam na stworzeniu rozpoznawalnej marki, dzięki której będzie można promować także inne formy aktywności miasta.
Spójny wizerunek to między innymi ściśle określona kolorystyka, logo oraz charakter poszczególnych kampanii. Tematem jednych ma być np. Park Przemysłowo-Technologiczny, a innych festiwale i koncerty.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Nowe godziny otwarcia Informacji Turystycznej w Giżycku
Przewoźnicy i touroperatorzy przeciw absurdalnym przepisom!
Europejscy ministrowie rzucili się na koszulki z polskim hydraulikiem!
Krakowscy przewodnicy coraz częściej uczą się o Nowej Hucie
Ruszyła jesienna kampania Pizza Hut
Światowy Salon Turystyczny w Paryżu
Łatwiej przez granicę państw Ameryki Południowej
Świnoujście walczy o Błękitną Flagę
Toalety tylko dla kobiet w samolotach - tak czy nie?
Nowe przepisy dla przewoźników - kierowcy będą mogli pracować dłużej
Bilety na mecze Polaków w biurze podróży!
Zielonogórski Hotel Amadeus walczy o 3 gwiazdki
Powiat kluczborski i oleski stworzy pierwszy w Polsce klaster turystyczny