TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Transhotel optymalizuje swoją strukturę sprzedaży w regionie EMEA

Transhotel wprowadził nową strukturę sprzedaży, celem zoptymalizowania kontaktów handlowych z klientami z rynków europejskich.


Sieć będzie mieć do czynienia z 9 regionami, z których 5 tworzy strefę EMEA. Transhotel zachowuje również 5 delegacji niezależnych, nie licząc głównej siedziby w Madrycie, w Hiszpanii. Polska, Republika Czeska, Słowacja i Litwa będą tworzyć region Europy Północno - Wschodniej z Edytą Romanowską na czele, poprzednio dyrektor na Polskę.

Zmiany te są odpowiedzią Transhotel na potrzeby klientów. Tworząc nowe regiony handlowe, wzięto pod uwagę czynniki takie jak cechy wspólne dla danej grupy państw, ich bliskie położenie, podobny język i kulturę oraz potencjalne korzyści dla klientów. Model ten pozwoli globalnym dostawcom na polepszenie koordynacji swoich działań na różnych rynkach, bez szkody dla spersonalizowanej obsługi dla biur podróży i świadczenia wysokiej jakości usług, godnych zaufania.

Edyta Romanowska, Manager Regionalna na Europę Północno - Wschodnią, wskazała, że nowy model pozwoli firmie zoptymalizować zasoby w celu dopasowania do potrzeb istniejących i potencjalnych klientów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Transhotel sprzedaż w regionie EMEA Polska Republika Czeska Słowacja Litwa Edyta Romanowska struktura sprzedaży




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję