Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Koniec wadliwych hamulców w pociągach PKP!
PKP postanowiło zrezygnować z klocków kompozytowych montowanych w hamulcach na rzecz wcześniej używanych klocków żeliwnych.
Powodem zmiany hamulców był między innymi wypadek pociągu na trasie z Suchej Beskidzkiej do Żywca, który miał miejsce w grudniu ubiegłego roku. Pociąg, nie mogąc wyhamować, przejechał kilka stacji i uderzył w inny skład.
Urząd Transportu Kolejowego najpierw wydał certyfikat klockom kompozytowym, a teraz nakazał ich wymontowanie. Wyszło na jaw, że badania nad klockami kompozytowymi zostały przeprowadzone w pośpiechu i niedokładnie
Przedstawiciel PKP przyznał - W czasie zimy we wszystkich pociągach naszej spółki zamontowane będą wstawki żeliwne. W pozostałych częściach roku wstawki żeliwne będą tylko w pociągach kursujących na terenach podgórskich.
Koszt wymiany szacuje się na kilka milionów złotych.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Wstawki są wadliwe czy rozumowanie ?
[2006-03-17 16:39 80.53.183.*]
Koszt wymiany wstawek na żeliwo wynosi kilka milionów zł. Pytam więc kto zarobi inne kilka milionów zł na wycofaniu wstawek ?? Na pewno odlewnie żeliwa. Wstawki były badane przez kilka lat a jeżdżą już od ponad trzech lat - o czym mało kto wie. Mało kto też wie że Certyfikat był wydany po przeprowadzeniu badań w ilości kilkakrotnie przewyższającej wymagania UTK. Wstawki są dobre tyle że lepsi od nich są cwaniacy, którym na rękę jest zrujnowanie jedynego polskiego producenta (FRENOPLAST), wszystko kosztem PKP, tak by napchać portfel odlewniom których części nota bene właśscicielem są już Niemcy. Niemcy też szykują się do wejścia na rynek ze swoimi - ponoć lepszymi wstawkami- nie ma to jak polska beztroska. odpowiedz »
Dodać trzeba koniecznie
[2006-03-17 16:41 80.53.183.*]
Że wypadki DOKŁADNIE TAKIE SAME - IDENTYCZNE!!! miały miejsce w zimie 2002 na klockach z żeliwa. Nikt wtedy nie krzyczał żeby wycofać wstawki żeliwne. Może dlatego, że nie było jeszcze na rynku Niemców??? odpowiedz »
Dział prawo i podatki:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Jasionka coraz bliżej taniego połączenia
Na Okęciu powstanie nowy parking dla autokarów
Kulinarny Szlak Turystyczny w Kotlinie Jeleniogórskiej
Nowy logotyp 5 Stars Club Business Travel
Czechy zalegalizowały posiadanie narkotyków!
Gdynia: kolejny krok do powstania lotniska
Powstał Zero Star Hotel w Szwajcarii - hotel całkowicie niskokosztowy
Tanie-Loty.com.pl: bilans wakacyjny
Zamek Czocha w Leśnej ograniczony dla turystów?
Zielona Karta ważna również na Ukrainie!
Rozpoczęła się rozbiórka hotelu Rzeszów
Tańsze podróżowanie dzięki ofertom PKP
Spółka Ebi Smolarka będzie budować hotele na Euro 2012?
TravelCamp tym razem w Krakowie
Ciekawy Ośrodek na Mazurach w okolicach Giżycka?!
Komfortowy nocleg w Warszawie - alternatywa dla hotelu