Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Zobacz także
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT marża?
Wielkanoc na lotniskach lepsza niż przed rokiem
Opóźnione lub odwołane loty odczuło ponad milion pasażerów
Można składać oferty w Programie wsparcia turystyki
Rainbow: przedsprzedaż oferty letniej lepsza niż przed rokiem
easyJet: ułatwienia w czasie utrudnień w lotach
easyJet ogłosiła wprowadzenie do swojej oferty usługi, która ma ułatwić większej liczbie osób dotarcie do celu podróży w okresie świątecznym.
Pasażerowie, których loty zostały w jakiś sposób zakłócone otrzymają możliwość bezpłatnej zmiany rezerwacji biletu w obie strony, w tym również lotniska docelowego na inne, obsługiwane przez linię easyJet.
easyJet lata do 129 lotnisk znajdujących się w 30 różnych krajach. W okresie świątecznym easyJet planuje obsłużyć ponad 1000 rejsów dziennie, dzięki czemu zapewni pasażerom ponad 150 tys. miejsc w samolotach.
easyJet pomimo zamykania wielu lotnisk, linia przewiduje obsłużyć dziś ponad 1000 połączeń, czyli prawie wszystkie znajdujące się w rozkładzie loty.
Od chwili, gdy warunki pogodowe zaczęły utrudniać ruch lotniczy, easyJet odnotował bardzo duży wzrost zapytań mailowych i telefonicznych od swoich pasażerów. Z tego powodu w infolinii easyJet zatrudniono 180 dodatkowych pracowników, którzy informują podróżnych.
easyJet informuje swoich pasażerów o zmianach statusu ich lotów za pośrednictwem swojej strony internetowej, na której nieprzerwanie aktualizuje dane, poczty elektronicznej i wiadomości tekstowych. Tylko w ostatnim tygodniu linia wysłała ponad 60 tys. maili i ponad 36 tys. wiadomości tekstowych. Wszyscy, którzy z powodów złej pogody nie mogli opuścić lotniska zostali zakwaterowani w hotelach. Od minionego weekendu do dziś z oferowanego wsparcia skorzystało 36 tysięcy osób.
easyJet oferuje bezpłatne transfery i zwrot kosztów za pośrednictwem internetu. Nowa polityka linii będzie obowiązywać od dziś, tj. 21 grudnia do 3 stycznia 2011 roku. Pasażerowie korzystający z tej oferty będą jednak musieli zapewnić sobie dojazd do miejsca docelowego we własnym zakresie.
Wszystkim podróżującym zalecamy, aby przed wyjazdem na lotnisko sprawdzili status swojego lotu na stronie www.easyJet.com.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Dział transport:
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Euro 2012: wizyta delegacji Ukrainy w Polsce
Jak pracownik jednego z wrocławskich biur turystycznych zbierał na wakacje
Czerwony Przewodnik Michelin opisał w tym roku 32 polskie restauracje
Ważne dla przewoźników: spadła cena ropy
Hotele wyłącznie dla dorosłych coraz modniejsze
Warmia i Mazury: zakaz kąpieli tylko w jednym kąpielisku
Tani przewoźnicy rosną w siłę?
Wizz Air częściej na trasie Katowice - Kijów
Więcej połączeń kolejowych na Śląsku
Turysto nie fotografuj się w Monachium!
Wiosna jest już nawet w górach
Znakomity lipiec dla portu lotniczego we Wrocławiu
Już niepotrzebny przewodnik turystyczny po krakowskim Podgórzu?
Trudne warunki turystyczne w Tatrach
Turystyczne buble prawne trafią pod obrady Sejmu za 45 dni?
Autokar z zagranicznymi turystami czekał kilka godzin na wjazd do Polski
MSZ przestrzega przed strajkami transportowców w Hiszpanii
Restauracje w Wawie godna polecenia
Jak zdobyć pierwsze doświadczenie w biurze podróży?