TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Pomyślny rok dla Intercity

Rok 2005 był pomyślny dla PKP Intercity, a perspektywy dalszego rozwoju wydają się być obiecujące. Pasażerów korzystających z usług Intercity było w ubiegłym roku o 1,6 mln więcej niż w 2004.


Rok 2005 dla firmy zakończył się zyskiem w porównaniu z 50 mln stratami w 2004. Jednak dokładne dane będą znane dopiero na przełomie stycznia i lutego. Jak zapewnia Prezes firmy Jacek Przyśluga zysk w przyszłym roku ma być jeszcze większy (przewiduje 10,4 mln pasażerów i wzrostu przychodów z 890 do 952 mln zł).

Wzrost liczby pasażerów firma stara się uzyskać stale poprawiając obsługę klientów. Działania Intercity w tym kierunku to m.in. wprowadzenie internetowej sprzedaży biletów na niektóre pociągi. Od wczoraj natomiast funkcjonuje na warszawskim Dworcu Centralnym centrum obsługi klienta Intercity. Obecnie można tam kupić bilety, jak również zamówić taksówkę czy nocleg w hotelu, a w przyszłości będzie można nabywać bilety lotnicze.

Inne działania promocyjne Intercity, to kampania programu lojalnościowego tworzona z myślą o pasażerach biznesowych, która rusza na przełomie stycznia i lutego. W sprzedaży pojawią się kolorowe karty Intercity (miesięczne, kwartalne itd.), które będą szczególnie korzystne dla osób często podróżujących.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
transport pociągi dworzec Intercity kolej pociąg ekspres podsumowanie wyniki finansowe PKP moskwa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję