Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- ITAKA POZNAŃ PLAZA - STARSZY SPECJALISTA DS....
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- wynajem zestaw sluchawkowy do oprowadzania...
- Praca w biurze podróży wakacje.pl w Pruszkowie
- Regionalny Manager Sieci Agencyjnej - region...
- Tłumaczenia języków europejskich w podróży
- Dołączę do przedsięwzięcia w branży turystycznej
- Praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. Sprzedaży i Organizacji
We Włoszech zorganizowano kampanię przeciw oszukiwaniu turystów w Rzymie
Hasłami zorganizowanej z inicjatywy władz Rzymu kampanii uczyniono: "Kto nie winduje cen, pęka z dumy" i "Bądź mądry, nie kombinuj". Przedsięwzięcie ma odwieść restauratorów, barmanów, kelnerów, taksówkarzy, jednym słowem wszystkich pracowników usług od oszukiwania turystów.
Inny slogan to: "Rzymianie dobrzy i drodzy? Lepiej tylko dobrzy". Plakaty zostały rozwieszone w restauracjach, barach, hotelach, a także wprost na ulicach.
Przedstawiciele władz stolicy wyjaśniają, że chcą, aby goście na całym świecie mieli w głowach wizerunek Wiecznego Miasta, które jest zakochane w turystach.
Jak powiedział Mauro Cutrufo, wiceburmistrz Rzymu, w interesie każdego Rzymianina powinno znajdować się uczynienie wszystkiego, aby każdy turysta po powrocie do swojego kraju mógł entuzjastycznie opowiedzieć o rzymskich wakacjach.
Burmistrz Gianni Alemanno powiedział natomiast, że wielką szkodę wizerunkowi Rzymu, "i to w wymiarze międzynarodowym", wyrządziła głośna na całym świecie sprawa dwojga Japończyków, którym wystawiono w restauracji w centrum rachunek na ponad 700 euro. Do niego dopisano napiwek w wysokości 100 euro. Turyści zgłosili oszustwo na policji. Kiedy sprawa wyszła na jaw, minister turystyki wystosowała do nich list z przeprosinami.
Władze miejskie zapowiedziały, że nie poprzestaną na samej kampanii. Będą również prowadzić szczegółowe kontrole cen oraz jakości usług.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Niderlandzcy agenci turystyczni zapoznali się z ofertą
OSAT nawiązuje współpracę z największym DMC na
Decyzja UOKiK w sprawie
Dział prawo i podatki:
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Stanowisko Parlamentu Europejskiego w sprawie zmiany przepisów dot. praw
Starsze aktualności:
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Jakie trendy w europejskich
Skąd Polacy przylecą na
Wakacje.pl doceniają
Grecja spodziewa się rekordowych zysków z
Kolejny przewoźnik pod lupą
Bułgaria i Rumunia wchodzą do strefy
Pierwsze połrocze 2006 roku lepsze o 12.9% niż ubiegłoroczne!
Konsulat odradza polskim kierowcom podróże do Grecji przez Bułgarię
Trendy w wyszukiwaniu lotów na lato 2010
Poznański PKS będzie komercjalizowany. Być może pozostanie w rękach samorządu.
Ryanair: Opłata za pierszeństwo w odprawie
Agencja TravelBrain.pl dla VisitBritain
Ulgami w podatkach Przemyśl zachęca inwestorów do tworzenia miejsc pracy
Dobra passa poznańskiej Ławicy!
Przejście graniczne Terespol/Brześć
10 dni wolnego na Nowy Rok i Boże Narodzenie w Rosji
Polak zwyciężył w konkursie ICCA
Witalna Wioska SPA w Manor House już otwarta!
Podhale i Tatry: w weekend szykuje się spore ochłodzenie
Turystyczne foto-blogi, czyli wspomnienia z wakacji w internecie
Góry Świętokrzyskie: nowy punkt informacji turystycznej
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich ma nowego właściciela
Kolejowa reforma zabrała Szczecinianom tani bilet do Berlina
