Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI ITAKA BEŁCHATÓW
- TUI Łomianki, specjalista d/s turystyki
- Rezydent w hotelu
- Specjalista ds. turystyki Wrocław
- Pilot z językiem portugalskim
- Reise hit- poszukujmy pracownika
- Specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. podróży golfowych
- Pilot Berlin 18-20.06.2025
- KONTYNENT SZUKA PRACOWNIKA


Podkarpacie szuka "Najlepszego Produktu Turystycznego"
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna organizuje półfinały konkursu na "Najlepszy Produkt Turystyczny". Celem konkursu jest wyłonienie oraz nagrodzenie atrakcyjnych, nowatorskich, przyjaznych dla turystów produktów turystycznych oraz ich popularyzację.
Organizatorami konkursu są: na poziomie centralnym - Polska Organizacja Turystyczna, natomiast na poziomie regionalnym - Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna.
W trakcie etapu regionalnego zostaną wyłonione najlepsze produkty turystyczne. Laureaci będą brali udział w etapie ogólnopolskim. Wyróżnione produkty otrzymają Certyfikaty POT. Spośród wszystkich zgłoszonych produktów turystycznych, posiadających już Certyfikaty POT-u, Kapituła wybierze produkt turystyczny, któremu nada miano Złotego Certyfikatu.
Adresatami konkursu są samorządy terytorialne i gospodarcze, lokalne organizacje turystyczne, instytucje i twórcy produktów, fundacje turystyczne, przedsiębiorcy prywatni a także organizatorzy turystyki. Produkty turystyczne wyróżnione Certyfikatem POT zostaną objęte działaniami promocyjnymi takimi jak:
- promocja w wybranych mediach regionalnych i ogólnopolskich,
- promocja e-mailowa,
- informacje na stronach internetowych ROT-u oraz POT-u
- reklama w wydawnictwach POT a także ich rekomendacja wśród przedsiębiorstw turystycznych.
Regionalny etap konkursu trwa do 15.08.2010 r.
Kryteriami oceniania produktów turystycznych będą: atrakcyjność produktu z punktu widzenia turystów, oddziaływanie na zjawisko sezonowości, dostępność, różnorodność, spójność oferty turystycznej produktu na rynku w kraju i za granicą, zgodność ze Strategią Marketingową Polski oraz regionalnymi programami rozwoju produktów turystycznych, sposób funkcjonowania i perspektywy dalszego rozwoju, efektywność montażu finansowego na rozwój produktu, dynamika ruchu turystycznego związana z produktem oraz generowanie rozwoju ekonomicznego obszaru produktu.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
MSiT chce 10 strategii dla
Długie weekendy listopadowe również
Dział centra informacji i promocji:
Szumne zapowiedzi, a stawki
Dział biura turystyczne:
Liczba Polaków odwiedzających Czechy
Rzecznik MŚP chce nowych
Dział hotele, pensjonaty:
Warsaw Presidential Hotel z
Rzecznik MŚP chce nowych
Starsze aktualności:
II Olimpiada Umiejętności
Mało Polaków wyjechało turystycznie na
System pobierania opłat drogowych zawiódł, ITD ukarała
Jak inwestycja w przyczepę kempingową zmienia oblicze
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Szwagropol testuje autobusy marki Setra
Mszczonów czy Modlin - decyzja podjęta?
Trójmiasto: baza hotelowa prawie gotowa na Euro 2012?
Viva Cuba Workshop - oferty kubańskich touroperatorów i hoteli
Mniej obcokrajowców w Gdańsku?
Ogłoszono przetarg na opracowanie koncepcji centralnego lotniska dla Polski
Iberia w 2007 odniosła rekordowe wypełnienie miejsc
Już wkrótce czwarta edycja Polsko - Rosyjskiego Forum Turystycznego
Ulepszony monitoring w Toruniu?
Czarnogóra - urlop wśród kontrastów
Turyści nie mają co ze sobą zrobić?
Najstarsza przewodniczka PTTK w wamińsko - mazurskim
Trudna sytuacja finansowa Kopalni Soli w Kłodawie
Tłumy pasażerów na lotnisku w Rębiechowie!
Kraków traci turystów. Hotelarze i restauratorzy obawiają sie spadku przychodów.
Portal shopandsee.eu przyciągnie zagranicznych turystów na Pomorze?