Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki
- JUNIOR PRODUCT MANAGER
- Pilotaż/Kraków/4.06
- TUI WROCŁAW - Specjalista ds. turystyki
- WROCŁAW: Specjalista ds. turystyki
- Pilot wycieczek CHINY HONGKONG
- Specjalista ds Turystyki
- Doradca ds. Wypraw Motocyklowych
- Antalya - obsługa Klientów Sun & Fun Holidays...
- specjalista ds. turystyki - dział rezerwacji


Warszawa nie umie wypromować swojego festiwalu?
Biuro Promocji Miasta Warszawa, ma problem z wypromowaniem festiwalu, który miał zareklamować stolicę.
Festiwal "Warszawa jest trendy" rozpoczął się w ten weekend. Problem w tym, iż promocja festiwalu zaczeła się w ostatniej chwili - zaledwie kilka dnia temu na ulicach pojawiły się billboardy zapowiadające festiwal "Warszawa jest trendy". Nie wiadomo również, gdzie podziały się ulotki , które miaływ tramwajach i autobusach informować o szczegółach programu. Również w Warszawskim Centrum Informacji Turystycznej, naprzeciwko Zamku Królewskiego w poniedziałek nie było żadnych materiałów o tej imprezie.
Krzysztof Konarzewski, autor "50-godzinnego maratonu", chciał, aby festiwal zachęcił do korzystania z rozrywek w stolicy, zarówno warszawiaków, jak i przyjezdnych. Jednak plakaty tej imprezy były widoczne dopiero od kilku dni. Konarzewski tłumaczył, że reklama ruszyła tak późno, gdyż nie chcieli przeszkadzać w wizycie papieża. Zapewnił także, iż na pokładzie samolotów linii Central Wings, można było otrzymać folder reklamujący festiwal. Tadeusz Deszkiewicz zwrócił jednak uwagę, że foldery te nie były pełne.
Oprócz póżnego pojawienia się reklam, problemy rodziła również ich treść. Wprowadzała ona w błąd zainteresowynych, gdyż czerwony napis na plakacie "Wstęp bezpłatny" nie był w pełni wiarygodny, ponieważ część imprez była odpłatna.
Prawdopodobnie najwięcej rzetelnych informacji i festiwalu można było znaleźć w Internecie.
Budżet imprezy wynosił ok. 800 tys. zł. Podczas festiwalu można było m.in. zwiedzić siedzibę Komendy Stołecznej, hotel Sofitel Victoria, zobaczyć paradę z okazji 170-lecia straży pożarnej i Warszawski Meeting Internautów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
o reklamie i nie tylko
[2006-06-11 11:42 85.168.136.*]
Czy pomyslano o promocji poza granicami kraju?
W Paryzu, w stacjach metra, widywalo sie promocje innych zakatkow Europy (Chorwacja i inne) ale... naszych uroczyczych zakatkow jakos nie widuje przecietny obywatel Europy Zachodniej, gdzie mieszkam od 25lat.
POnoc "reklama dzwignia handlu" i to samo dotyczy turystyki.
Dobrze byloby zaangazowac moze do pomocy grafikow/plastykow zeby w jakis pomyslowy sposob przygotowano zdjecia . Na zachodzie jest cala plejada specjalistow, zajmujacych sie ta dziedzina (reklamy). Dlaczego wiec nie mysli sie podobnymi kategoriami w turystyce?
Trudno bowiem, w kategoriach polskich, opierac rozwoj turystyki tylko na rodzimej klienteli (ktorej przecietne zarobki nie za bardzo pozwalaja na rozwoj tejze) a zeby sciagnac nieco bogatsza z Zachodu, nalezy jej przyblizyc walory kraju, i to w taki sposob, zeby to bylo "rzucajace sie w oczy" .. Powodzenia zycze.
A poza tym, dobrze byloby zachecic naszych pracodawcow do podwyzszenia plac, zeby dac podstawy materialne Polakom na bardziej masowe korzystanie z walorow turystycznych, z przydroznych restauracji, hotelikow... zeby to nie byly dobra na ktorych nalezy oszczedzac z mysla o niepewnym dniu jutrzejszym... odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Poznań promował się w
Dział targi, konferencje, workshop:
Rozpoczęło się głosowanie w Mistrzostwach
Urlop.pl zaprasza nowych i obecnych partnerów na
Nowe wydarzenie dla branży
Starsze aktualności:
Dlaczego Polacy wybierają All
Jakie festiwale wybierają
Lufthansa przejmie udziały w ITA
Dolny Śląsk promuje się nad
Więcej punktów wydawania paszportów
Pobyty turystów wyraźnie dłuższe niż rok
Cateringi dietetyczne w kontroli nie wypadły
Ceny w hotelach obniżone z
Rezerwacje na przewóz roweru za
Wysokie opłaty klimatyczne w wielkopolskim?
Brak regulacji prawnej dla condo hoteli w Polsce
GOPR-owcy odnaleźli dwójkę turystów
Chiny: będą bezpośrednie loty na trasie Pekin - Tybet
UEFA: stadiony i lotniska przede wszystkim
Motive tworzy klimat dla Hoteli Mercure
Tradycje wielkanocne w Niemczech
Niebezpieczne kieleckie kąpieliska: zalew Cedzyny i akwen w Brodach i Szczecno-Wojciechowie
Hiszpania: wzrasta rola tanich linii lotniczych
Krakowskie lotnisko najszybciej rozwijającym się portem świata!
EasyJet wchodzi na rynek hotelarski
Paryż - rekordowa liczba turystów w 2005 roku!
Włochy: lokale sprzedają alkohol tylko do godziny 2 w nocy
Uwaga na przewóz upominków przez granicę
Euro 2012 - Polska zdąży z budową hoteli, dróg i stadionów?
Orbis - wzrost sprzedaży o 10%
Lotnisko w Brukseli będzie mieć nowy terminal przewoźników niskokosztowych
Pedałuj.pl nowy serwis dla amatorów turystyki rowerowej
Biuro SUN&SMAIL ( założony przez właściciela SELECTOURS) - co to za wytwór???