Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - praca hybrydowa
- Domki capsułowe całoroczne i inne
- Specjalista ds. turystyki / Ole Travel Wrocław
- Specjalista ds.sprzedaży turystyki Aktywnej-...
- Pilot - Włochy
- Doradca Klienta
- Specjalista ds. turystyki - Salon firmowy Coral...
- Pilot wycieczki do Trójmiasta 16 - 18.06.2025
- Pilot do Saksonii 19-22.06.2025
- Biuro podróży zatrudni do salonu sprzedaży...


Chorzów - Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku promuje się na lotnisku
Już na lotnisku w Pyrzowicach turyści otrzymają informacje o Wojewódzkim Parku Kultury i Wypoczynku. Chorzowski park rozpoczął akcję promocyjną.
Dotychczas spółka WPKiW chwaliła się tylko wesołym miasteczkiem. W ogóle nie wspominano o najbogatszej w Polsce kolekcji antylop, ani największym i najstarszym planetarium.
Na Targach Glob, które odbywały się w ostatni weekend po raz pierwszy promował się WPKiW. Stoisko przyciągało do siebie całe rodziny głównie atrakcjami dla dzieci, konkursami w których można było otrzymać wejściówki do lunaparku i na kąpielisko oraz maskotki pluszowe.
Oprócz informacji zwiedzający mogli otrzymać nowy folder z danymi teleadresowymi i mapą. Pojawiły się w nim restauracje, parkingi oraz toalety. Dla lepszej czytelności zostawiono tylko największe alejki oraz podano współrzędne geograficzne parkowych obiektów.
Od lutego WPKiW ma specjalistę ds. marketingu. Tatiana Duraj-Fert podkreśla - Nowy zarząd uważa, że promocja jest potrzebna. Nie tylko obiektów należących do spółki, bo co to obchodzi naszych gości, że zoo jest wydzielone, patrzymy na park globalnie. I nie chcemy go reklamować tylko na Śląsku. Nie ma drugiego takiego dużego parku w Europie, który łączyłby w dodatku tyle różnych atrakcji.
Foldery będą rozdawane na parkingach, w kasach, a także każdym obiekcie parkowym. Jest to początek wielkiej akcji promocyjnej WPKiW. Do końca kwietnia mapa ma pojawić się też w nowym portalu parku. Natomiast od połowy kwietnia o parku dowiedzą się też wszyscy podróżni przylatujący do Pyrzowic, gdyż WPKiW znajdzie się tam na banerze.
Taka reklama na katowickim lotnisku kosztuje 500 euro. Parku nie byłoby na nią stać. Duraj-Fert tłumaczy - Podpisaliśmy umowę, w zamian będziemy reklamować Pyrzowice w parku. Być może to samo uda się z Balicami. Duraj-Fert dodaje - Dzięki promocji spodziewamy się więcej gości w tym sezonie i większego zysku.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air prowadzi czarną
eSky zachęca do wcześniejszych
Jak sobie ułatwić komunikację z
Dział centra informacji i promocji:
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Jak Kraków przepalał
Starsze aktualności:
Wybrano najlepsze linie lotnicze w
Polska destynacją dla
Decyzja o pomocy dla Condora
ITAKA kończy współpracę z największym
Odczuwalny wzrost cen na
Igrzyska stworzą dodatkowy rynek najmu
KE wydaje zgodę na dofinansowanie narodowego
Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Największe linie lotnicze świata
Norwegian wycofuje się z lotów ze Szczecina i Wrocławia do Oslo
McDonalds otwiera bary sałatkowe
Odbył się pierwszy lot rosyjskiego samolotu pasażerskiego Superjet-100
Restauratorzy nie chcą inwestować w palarnie
Ruszyła sprzedaż specjalnych pakietów turystycznych na ME siatkarek
Nowy wygląd polskich dworców na EURO 2012
Czy widok Zabrza z szybu przyciągnie turystów na Ślask?
"Na nimfę" czyli jak okrada się turystów w Moskwie?
Nowe atrakcje polskiego safari
Coraz więcej Hiszpanów wypoczywa w Polsce
Najnowocześniejszy pociąg w Polsce w województwie łódzkim!
Wypadek na Gubałówce - woźnicy postawiono zarzuty
Prywatny hotel z państwowych pieniędzy
Biura kuszą klientów obniżkami cen?
Linie Norwegian powiększyły warszawską bazę o trzeci samolot
Nowa atrakcja kopalni soli w Bochni
Tatry: podtopienia również na szlakach turystycznych
Zwiedzanie Warszawy śladami świętych
nieduże biuro z Warszawy - verano travel