Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Będzie kampania wizerunkowa Itaki w letnim sezonie 2006!
Biuro podróży Itaka zamierza w 2006 roku bardziej promować swój wizerunek i usługi poprzez inwestycje w telewizji i prasie lokalnej.
Ponieważ Itaka ma coraz więcej swoich biur w mniejszych miejscowościach, postanowiono zainwestować w reklamę w prasie lokalnej. Firma nie zrezygnuje przy tym z ogłoszeń w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich. W planach jest także rozbudowa i unowocześnienie strony internetowej.
Staramy się także o długofalowy sponsoring telewizyjny programu rozrywkowego - powiedział serwisowi "Media&Marketing Polska" Piotr Henicz, dyrektor sprzedaży i marketingu Itaki. Rozmowy prowadzone są z TVP, Polsatem i TVN. Itaka kilka lat temu była sponsorem programu "Randka w ciemno" w TVP1, który przyniósł firmie wzrost świadomości marki oraz pozwolił odnotować większe zyski ze sprzedaży.
Itaka zaplanowała na wiosnę tego roku intensywną kampanię wizerunkową na outdoorze.
W celu zwiększenia liczby klientów, firma ma zamiar rozszerzyć ofertę czarterową oraz kontynuować program lojalnościowy.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
a reklamacje?
[2006-01-11 11:26 999.999.999.*]
Proponowałbym jeszcze wydać trochę pieniędzy na zatrudnienie kilku dodatkowych osób, które w termnie i rzeczowo odpowiadałyby na reklamacje. Procentowo nie jest ich pewnie zbyt wiele przy takim 'przerobie', ale ilościowo... odpowiedz »
Anna Batko Wieliczka
[2006-01-26 20:06 999.999.999.*]
Witam... czasami bywam waszą klientką... piszą artykuł o sponsoringu w turystyce regionalnej i właśnie trafiłam w Internecie na Wasz sponsoringowy przykład.... Z przyjemnością Was zacytowałam i cieszę się,że po niezbyt chyba udanej fuzji wracacie do równowagii finansowej. Dobrze też, że wprowadzacie programy lojalnosciowe. Pozdrawiam przemiłą Waszą obsługę objazdówek to znaczy i pilotów i kierowców.. anna.batko@interia.pl odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
W Warszawie trwają kawowe warsztaty!
Newsweek Polska robi dodatki turystyczne
Klienci Orange mogą sms-em kupić ubezpieczenie podróżne Generali
Centralwings wita Milionowego Pasażera!
Boeing i Airbus otrzymują rekordowo duże zamówienia
SAS Group i Amadeus podpisały umowę o pięcioletniej współpracy
Nietrzeźwi kierowcy ostrzej karani
Gdańsk Convention Bureau przeprowadzi badania statystyczne ruchu turystycznego
Intuicja uratowała stewardessie życie?
USA: w ciągu 10 lat liczba katastrof lotniczych zmniejszyła się o 65%
Strajk personelu kabinowego powodem paraliżu Finnaira