Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS.PODRÓŻY / KIEROWNIK
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista ds.sprzedaży turystyki Aktywnej -...
- PRODUCT MANAGER
- STARSZY SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - DZIAŁ...
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Poznań
- Rezydent Hotelowy Grecja
- Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
- zatrudnię specjalistę, konsultanta ds. turystyki
- zatrudnimy od zaraz w biurze w Krakowie


Będzie kampania wizerunkowa Itaki w letnim sezonie 2006!
Biuro podróży Itaka zamierza w 2006 roku bardziej promować swój wizerunek i usługi poprzez inwestycje w telewizji i prasie lokalnej.
Ponieważ Itaka ma coraz więcej swoich biur w mniejszych miejscowościach, postanowiono zainwestować w reklamę w prasie lokalnej. Firma nie zrezygnuje przy tym z ogłoszeń w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich. W planach jest także rozbudowa i unowocześnienie strony internetowej.
Staramy się także o długofalowy sponsoring telewizyjny programu rozrywkowego - powiedział serwisowi "Media&Marketing Polska" Piotr Henicz, dyrektor sprzedaży i marketingu Itaki. Rozmowy prowadzone są z TVP, Polsatem i TVN. Itaka kilka lat temu była sponsorem programu "Randka w ciemno" w TVP1, który przyniósł firmie wzrost świadomości marki oraz pozwolił odnotować większe zyski ze sprzedaży.
Itaka zaplanowała na wiosnę tego roku intensywną kampanię wizerunkową na outdoorze.
W celu zwiększenia liczby klientów, firma ma zamiar rozszerzyć ofertę czarterową oraz kontynuować program lojalnościowy.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
a reklamacje?
[2006-01-11 11:26 999.999.999.*]
Proponowałbym jeszcze wydać trochę pieniędzy na zatrudnienie kilku dodatkowych osób, które w termnie i rzeczowo odpowiadałyby na reklamacje. Procentowo nie jest ich pewnie zbyt wiele przy takim 'przerobie', ale ilościowo... odpowiedz »
Anna Batko Wieliczka
[2006-01-26 20:06 999.999.999.*]
Witam... czasami bywam waszą klientką... piszą artykuł o sponsoringu w turystyce regionalnej i właśnie trafiłam w Internecie na Wasz sponsoringowy przykład.... Z przyjemnością Was zacytowałam i cieszę się,że po niezbyt chyba udanej fuzji wracacie do równowagii finansowej. Dobrze też, że wprowadzacie programy lojalnosciowe. Pozdrawiam przemiłą Waszą obsługę objazdówek to znaczy i pilotów i kierowców.. anna.batko@interia.pl odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
65 lat współpracy turystycznej z
Dział dla turystów:
Ryanair zwiększa siatkę z
Grecja przyciąga turystów również po wysokim
Starsze aktualności:
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
W Warszawie trwają kawowe warsztaty!
Newsweek Polska robi dodatki turystyczne
Klienci Orange mogą sms-em kupić ubezpieczenie podróżne Generali
Centralwings wita Milionowego Pasażera!
Boeing i Airbus otrzymują rekordowo duże zamówienia
SAS Group i Amadeus podpisały umowę o pięcioletniej współpracy
Nietrzeźwi kierowcy ostrzej karani
Gdańsk Convention Bureau przeprowadzi badania statystyczne ruchu turystycznego
Intuicja uratowała stewardessie życie?
USA: w ciągu 10 lat liczba katastrof lotniczych zmniejszyła się o 65%
Strajk personelu kabinowego powodem paraliżu Finnaira