Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Hiszpańska Telepizza rusza na podbój chińskiego rynku
Telepizza podpisała umowę z Christine - siecią w sektorach piekarniczym i cukierniczym. Porozumienie zakłada utworzenie spółki joint venture z 50% udziałem każdej ze stron. Umowa podpisana została 30 sierpnia w Szanghaju przez Pedro Ballvé, prezesa Grupy Telepizza oraz Luo An Tian’a, prezesa Grupy Christine.
- Głównym celem tego przedsięwzięcia jest otwarcie sieci placówek, które umożliwią wykształcenie modelu działalności przystosowanego do specyfiki chińskiego rynku, a następnie jego rozpowszechnianie na terenie Chin, Tajwanu, Hong Kongu oraz Makao - mówi Dariusz Bąk, dyrektor generalny Telepizza Poland. - Chcemy, aby nasz produkt był znany we wszystkich zakątkach świata.
Wcześniej obie spółki podpisały porozumienie dotyczące cesji marki oraz umowę intencyjną, umożliwiającą przeprowadzenie pierwszych prób. Na mocy ustaleń, Christine początkowo wprowadzi produkty Telepizza do trzech prestiżowych punktów sprzedaży. Jednym z nich jest teren Światowej Wystawy EXPO w Shanghaju, na której chińska sieć funkcjonuje jako oficjalny dostawca produktów piekarniczych. Tam też znajdują się pozostałe placówki - jedna z nich umiejscowiona jest w budynku znanym jako "Perła Orientu", ze słynną wieżą telewizyjną, rozpoznawalną jako ikona pejzażu miejskiego; druga znajduje się w Xujiahui, największej dzielnicy handlowej Szanghaju, gdzie znajdują się największe punkty przesiadkowe metra.
Uruchomienie tych trzech punktów sprzedaży, poprzedzone serią specjalistycznych badań, pozwoli Telepizzy dostosować swą ofertę do wymogów lokalnego rynku. Wejście Telepizzy na rynek chiński jest częścią projektu internacjonalizacji spółki, mającego na celu umocnienie w najbliższych latach pozycji firmy poza granicami Hiszpanii.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Zakopiańskie muzeum jest pod specjalną ochroną
Ryanair zamknie trasę Gdańsk - Frankfurt Hahn?
JetBlue testuje nowy terminal oferując pasażerom bilety do nikąd
Nowy Jičín - czeskie miasto z bogatą ofertą turystyczną
Wielkopolskie: pociąg wjechał w busa. Linia kolejowa Poznań - Warszawa jest zablokowana.
Sindbad nagrodził najlepszych sprzedawców
Rozmowy Airbusa i Boeinga zakończyły się fiaskiem
"Śniegolepy 2006" po raz szósty w Szklarskiej Porębie
Bezpieczny Stok: wypadków można uniknąć!
Potrzebni pracownicy do polskich hoteli, restauracji i biur podróży!
Największy oscypek na świecie pochodzi z Żywca
Sri Lanka: władze wyznaczają minimalne ceny za pokój
Czy Grupa Kościuszko kupi Chłopskie Jadło od Sfinksa?
Polsko-Rosyjskie Forum Turystyczne
Największe atrakcje turystyczne Polski
PKS w ślad za PKP - będą podwyżki cen biletów autobusowych
Łeba wykorzysta unijne środki?
Przez niekompetentnych Rosyjskich pograniczników Polak pozostał w Moskwie