TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Gdańsk Convention Bureau wystąpił o środki na kampanię promocyjną Gdańska i Pomorza

Gdańska Organizacja Turystyczna (GOT) wystąpiła z wnioskiem o dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.


Przedmiotem projektu ma być kompleksowa kampania promocyjna turystyki biznesowej na rynku w kraju i za granicą. Efektem podjętych działań ma być wzmocnienie marki oraz wizerunku Gdańska i Pomorza jako celu turystyki biznesowej.

Całkowita wartość projektu wynosi 3 000 000 PLN. Wysokość dofinansowania z funduszy unijnych ma wynieść do 75% tej kwoty. Projekt został zaplanowany na 3 lata, do końca 2011 roku. W zakresie projektu znalazły się następujące działania:
- wykonanie portalu informacyjnego dotyczącego turystyki biznesowej, przygotowanie materiałów promocyjnych - katalogu, folderu, filmu reklamowego, a także prezentacji multimedialnej i innych narzędzi promocyjnych,
- przeprowadzenie badań, które mają dotyczyć dynamiki turystyki biznesowej w regionie pomorskim w latach 2009 -2011,
- udział w międzynarodowych targach turystyki biznesowej (m. in. w Brukseli EMIF, we Frankfurcie IMEX, w Barcelonie EIBTM oraz Londynie CONFEX) oraz zakup stoiska targowego,
- organizacja serii podróży studyjnych przeznaczonych dla branżowych dziennikarzy zagranicznych,
- promocja oferty regionu w prasie międzynarodowej (CIM, CAT Publications, wydawnictwa targowe, Bedouk, MICE Poland) oraz w Internecie,
- organizacja całego cyklu szkoleń przeznaczonych dla branży turystycznej, utworzenie oraz promocja czterech produktów turystyki biznesowej,
- udział w międzynarodowych sieciach współpracy ICCA i MPI.

Konkurs zostanie rozstrzygnięty nie później niż w lipcu 2009 roku. Podmiotem, który jest odpowiedzialny za realizację tego przedsięwzięcia jest wyodrębniona komórka GOT - Gdańsk Convention Bureau. Zgodnie z porozumieniem jakie zostało zawarte pomiędzy GOT a Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną, jako jedyna zajmuje się ona promocją Gdańska i całego Pomorza w sferze turystyki biznesowej.

Jak powiedziała Anna Górska, Prezes Zarządu GOT, planowana kampania promocyjna przyniesie zakładane rezultaty oraz przyczyni się do wzrostu liczby imprez biznesowych jakie organizowane są w Gdańsku i Pomorzu oraz znacznego wzrostu turystów, przybywających do Gdańska w celach biznesowych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Gdańsk Convention Bureau kampania promocyjna Gdańska i Pomorza materiały promocyjne Gdańska i Pomorza targi we Frankfurcie IMEX targi w Barcelonie EIBTM targi w Londynie CONFEX turystyka biznesowa CIM CAT Publications wydawnictwa targowe Bedouk MICE Poland GOT Anna Górska Pomorska Regionalna Orgaznizacja Turystyczna




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję